Strona 2 z 2

: 13 lis 2009, 22:27
autor: Jamszoł
coastbasse pisze:33 Czujnik temperatury chłodziwa, zbyt niskie napięcie.
coastbasse pisze:18 Niskie napięcie akumulatora, sprawdzić / lub naładować akumulator
coastbasse pisze:82 Elektroniczny przepływomierz spalin, napięcie poniżej minimum
bobek pisze:ja bym bardziej na krokowy stawiał
Panowie - brawo jesteście super mechanikami - życzę powodzenia w rebelowaniu przy "krokowym"
koledze z forum coś szumi z przodu przy kole - może to też krokowy ? :razz:

: 13 lis 2009, 22:38
autor: Blazey
No i niech nie zapomną jeszcze o odpięciu akumulatora na co najmniej 17 minut. A najlepiej podłączyć na chwilę odwrotnie, wtedy prąd szybciej ucieknie z komputera.

: 14 lis 2009, 17:17
autor: bobek
Jamszoł, ale ja nie wierze w testy diagnostyczne robione home made i to jeszcze pierwszy raz ja z moimi fordami radze sobie pardzo dobrze a i nikt jeszcze nie płakal jak odemnie wyjezdzał...

: 14 lis 2009, 18:11
autor: Yagr
bobek, a jak myslisz czym sie różni test diodą robiony w domu w essie MkV od testu robionego w tym samym samochodzie w ASO? Ja cie uświadomię - różni sie tym że ty sam patrzysz jak mruga dioda i zapisujesz sobie a potem odczytujesz kod a w ASO maja do tego sprzęt który czyta te same impulsy i zamiast pokazywać miganie podaja od razy nr kodu. Skoro więc bazuja na tym samym źródle to czy wyniki moga mieć inna ważność? Oczywiście, jak sobie zrobisz tester z dioda która ledwie pokazuje zmiane stanu to sie nie dziwię że moga byc problemy ze zczytaniem ale komunikat diagnostyczny wysyłany przez silnik jest taki sam. I tak samo przy teście robionym w ASO komunikat błędu czujnika tlenu nie musi oznaczac awarii sondy lambda czy innego czujnika ale np. niekontaktująca wtyczkę.

: 16 lis 2009, 09:08
autor: coastbasse
Spokojnie :razz:


No więc po wymianie filtra paliwa jest ciut lepiej...na pewno nie miał on bezpośredniego wpływu na to ale widocznie jakiś miał.

bobek do której masz czynny warsztat? Jak będę w Gliwicach to bym do Ciebie podjechał :grin: