Strona 2 z 2
: 13 lis 2009, 22:27
autor: Jamszoł
coastbasse pisze:33 Czujnik temperatury chłodziwa, zbyt niskie napięcie.
coastbasse pisze:18 Niskie napięcie akumulatora, sprawdzić / lub naładować akumulator
coastbasse pisze:82 Elektroniczny przepływomierz spalin, napięcie poniżej minimum
bobek pisze:ja bym bardziej na krokowy stawiał
Panowie - brawo jesteście super mechanikami - życzę powodzenia w rebelowaniu przy "krokowym"
koledze z forum coś szumi z przodu przy kole - może to też krokowy ?

: 13 lis 2009, 22:38
autor: Blazey
No i niech nie zapomną jeszcze o odpięciu akumulatora na co najmniej 17 minut. A najlepiej podłączyć na chwilę odwrotnie, wtedy prąd szybciej ucieknie z komputera.
: 14 lis 2009, 17:17
autor: bobek
Jamszoł, ale ja nie wierze w testy diagnostyczne robione home made i to jeszcze pierwszy raz ja z moimi fordami radze sobie pardzo dobrze a i nikt jeszcze nie płakal jak odemnie wyjezdzał...
: 14 lis 2009, 18:11
autor: Yagr
bobek, a jak myslisz czym sie różni test diodą robiony w domu w essie MkV od testu robionego w tym samym samochodzie w ASO? Ja cie uświadomię - różni sie tym że ty sam patrzysz jak mruga dioda i zapisujesz sobie a potem odczytujesz kod a w ASO maja do tego sprzęt który czyta te same impulsy i zamiast pokazywać miganie podaja od razy nr kodu. Skoro więc bazuja na tym samym źródle to czy wyniki moga mieć inna ważność? Oczywiście, jak sobie zrobisz tester z dioda która ledwie pokazuje zmiane stanu to sie nie dziwię że moga byc problemy ze zczytaniem ale komunikat diagnostyczny wysyłany przez silnik jest taki sam. I tak samo przy teście robionym w ASO komunikat błędu czujnika tlenu nie musi oznaczac awarii sondy lambda czy innego czujnika ale np. niekontaktująca wtyczkę.
: 16 lis 2009, 09:08
autor: coastbasse
Spokojnie
No więc po wymianie filtra paliwa jest ciut lepiej...na pewno nie miał on bezpośredniego wpływu na to ale widocznie jakiś miał.
bobek do której masz czynny warsztat? Jak będę w Gliwicach to bym do Ciebie podjechał
