Montaż wspomagania do MK7 1.3 Endura
Moderator: Moderatorzy
- Jamszoł
- Posty: 22192
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Rurki zawsze można podgrzać palnikiem i lekko podgiąc a węże ? - w każdym większym mieście jest co najmniej jeden sklep z węzami gdzie zaprasowują dowolne końcówki na dowolny wąż ciśnieniowy o dowolnej długości .Albercik pisze:przewody do pompy - tutaj jest problem, bo sądzę, że te od Fiesty nie będą pasować, a znowu te od 1.6 pewnie też są inne
Z tym - to najmniejszy problem .
Nie dalej jak 2 dni temu wymieniałem przy żurawiku - 28 szt 0,5 m najkrótszy - 6m najdłuższy - chłopaki w sklepie dorabiali je przez 4 godziny

Węże na ciśnienie oleju do 550 Bar
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Nie było nawet jak zrobić fotek, bo jedyne auto w całości, jakie dorwałem, to była kaczka, a tam nie było nawet jak ręki wsadzić. Poza tym ona też nie do końca odpowiadała naszym potrzebom, bo miała klimę, a zklimą to zupełnie inaczej wygląda. Zobaczymy - w przyszłym tygodniu wybieram się na inny szrot, to może tam uda mi się coś wypatrzyć.
hmmm albercik - endura jest na lancuchu zamiast paska?
nie bede tu sie wypowiadal na temat montazu wspomagania or klimy, zapytam Cie tylko - czemu nie chcesz zmienic silnika? ani to ekonomiczne, ani dynamiczne...
rozumiem ze masz chec, ale z kaszlaka limuzyny nie zrobisz, a do essa jak nie wstawisz 1.6 to bedziesz sie meczyl
nie bede tu sie wypowiadal na temat montazu wspomagania or klimy, zapytam Cie tylko - czemu nie chcesz zmienic silnika? ani to ekonomiczne, ani dynamiczne...
rozumiem ze masz chec, ale z kaszlaka limuzyny nie zrobisz, a do essa jak nie wstawisz 1.6 to bedziesz sie meczyl

-
- Posty: 3397
- Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
- Lokalizacja: Głowno
Podpisuję się pod tym wszystkimi kończynamimlekolowickie pisze:ani to ekonomiczne, ani dynamiczne...
rozumiem ze masz chec, ale z kaszlaka limuzyny nie zrobisz, a do essa jak nie wstawisz 1.6 to bedziesz sie meczyl


Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie

Te 60 kucy wystarcza mi w zupełności. Moim największym osiągnięciem tym autem to było, jak dziś osiągnąłem 140 km/h. I powiem, że wcale nic fajnego w tym nie było. Nie jestem demonem prędkości. Po prostu już mi przeszło. A to, że ruszając spod świateł nie objadę w kółko jakiegoś karka w bmw? Przynajmniej mniej wachy spalę.mlekolowickie pisze:a do essa jak nie wstawisz 1.6 to bedziesz sie meczyl
Z resztą to nie jest temat z cyklu 'czy warto?' tylko 'jak zrobić?'. I tego prosiłbym, żebyście się trzymali.
Tak. Ale łańcuch jest na rozrządzie. A my tu mówimy o wspomaganiu i alternatorzemlekolowickie pisze:endura jest na lancuchu zamiast paska?

U siebie w BMW mam wspomaganie na zwykłym pasku i nie ma napinacza , tyle że wspomaganie jest na oddzielnym pasku , wiec pasek obejmuje 3/4 koła zarówno na wale jak i na pompie . W Escorcie można pewnie przełożyć koło na pojedyńczy pasek , ale jak go napiąć ?? Nie było by problemu żeby pompę pasek obejmował w 3/4 , ale ponieważ nad lub pod nią bedzie alternator to myśle że pasek obejmie w 1/4 i każde skręcenie kół będzie powodowało ślizganie paska bo nie da rady pociągnąć pompy.Pasek musi by być wielo rowkowy , bo inaczej trzeba by było rzeźbić z napinaczem
Nie obejdzie się bez wymiany wszystkich kół pasowych i dołożenia napinacza . Ciekawe czy łapa silnika od fiesty będzie pasowała do Eskorta - jakoś mocno w to wątpie , bo niby silnik ten sam , ale mocowanie silnika w budzie niekoniecznie.
też mi ta wątpliwość powstała, już dwa miesiące temu, ale do dziś nie rozwiązałem tej kwestii. Po prostu będę musiał porównać ze sobą te łapy. Ale czuję, że będzie zonk, bo fiesta ma mniejszą komorę, więc i łapa pewnie będzie krótsza...Falconx pisze:Ciekawe czy łapa silnika od fiesty będzie pasowała do Eskorta - jakoś mocno w to wątpie , bo niby silnik ten sam , ale mocowanie silnika w budzie niekoniecznie.