Strona 2 z 2
: 23 sty 2010, 21:07
autor: Jamszoł
Jak się ściągnie obrazek i otworzy windowsowym podglądem obrazów i faksów - to jest wszystko czytelne po powiększeniu .
Jaki schemat zapodać dla kolegi ?

: 23 sty 2010, 22:06
autor: iglaxr3i
czyli mogłem dac dupy tylko i wyłącznie z podłaczeniem ale to jest lekko nie mozliwe ,dzis sparawdzałem inny sposób połaczen i nie chce działąc wiec juz sam nie wiem ,jakie moga byc objawy uwalonego zespolu lub co moze byc w nim uwalone??
: 23 sty 2010, 22:58
autor: Blazey
Czyli co? działa ci przód tył poprawnie, a nie działają strony? Jak tak, to wychodzi na uszkodzenie na wiązce lecącej w poprzek kabiny. Brak "komunikacji" miedzy masterami.
: 23 sty 2010, 23:02
autor: Yagr
Blazey, igła ma 3d
: 23 sty 2010, 23:09
autor: Jamszoł
tu jest schemat od cabrio - powinien mieć takie same
: 24 sty 2010, 00:06
autor: Blazey
Wybaczcie, ale mi się dopiero dziś wieczorem weekend zaczął. I to niezbyt przyjemnie.
Niemniej według tego, co Jamszołu wkleił powyżej, to według tego programu cabrio też ma lewe i prawe tylne drzwi

Elementy oznaczone: A7186 i A3254. Swoją drogą, ten, kto to numerował musi palić niezłe świństwo.
: 24 sty 2010, 12:28
autor: iglaxr3i
Tak Błazej mam 3 drzwi i z moich obserwacji wynika ze jeden moduł obraził sie na drugi gdy chce zamknac drzwi,na otwieraniu sie rozumieja
: 24 sty 2010, 17:36
autor: Albercik
Ja teraz jestem na etapie zakładania centralnego zamka oryginalnego i powiem tak. Mam wiązkę od ghia wypaśną ze wszystkimi bajerami, ale 97 rok. Z wiązki nie ma żadnego wyjścia na centralki, czy przekażniki. To potwierdza słowa Błażeja. Ten zamek działa sobie sam. I tak: do przednich drzwi idą 4 przewody, a do tylnych 3.
iglaxr3i, ty masz tylko 2 drzwi, więc powinieneś mieć cztery 4 przewody wychodzące z jednych drzwi i idące bezpośrednio do drugich. Tzn. kabel fioletowy powinien iść do wtyczki do FB, ale tam powinien być połączony na stałe z drugim kablem fioletowym, który będzie szedł do drugich drzwi. Tam masz +12V. Na kablu czarnym oczywiście masz wspólną masę. na pozostałych dwóch (nie pamiętam teraz kolorów) masz sygnały 'zamknij' i 'otwórz'. I to cała filozofia. tylko dwa siłowniki, 4 kable i to wszystko.
[ Dodano: Nie 24 Sty, 2010 ]
P.S. Doszedłem do budującego wniosku, że skoro mam już oryginalną wiązkę z obsługą ory C.Z., to wsadzę ory siłowniki i wywalę w kosmos ten alarm, co teraz mam, bo nie mogę się z nim dogadać... Może kiedyś uda mi się dostać centralkę z pilotem od wersji p 99' (pilot w kluczyku), to ją założę. Narazie mam poważniejsze problemy, bo muszę wywalić ten alarm, co mam i obawiam się, że jest odcięty zapłon, więc może być zonk

: 24 sty 2010, 21:08
autor: iglaxr3i
Albercik tak mam 4 kabelki ale sa tam inne kolorki ,lecz mniejsza z tym kazdy kabelek jest podłaczony prawidłowo z bratnik kabelkiem na przeciwnej stronie tylko czemu te bratki sie kłuca miedzy soba ,a propo wiazek w escorcie to ich podłaczenie jest banalnie proste jesli ma sie pierwowzór a ja taki miałęm
: 24 sty 2010, 21:12
autor: Blazey
iglaxr3i, przecież tam nie ma filozofii. Tam masz: zasilanie, masę sygnał "otwórz", sygnał "zamknij". Więc albo masz odwrócone sygnały, albo brak zasilania (do sprawdzenia z obu stron). Możliwość uszkodzonego siłownika już podałem wcześniej.
: 30 sty 2010, 13:10
autor: Albercik
Blazey pisze:Więc albo masz odwrócone sygnały
tak sobie właśnie czytałem ten temat raz jeszcze i doszedłem do takiego samego wniosku. Może gdzieś masz coś pomylone, albo w ostateczności masz zwarcie w siłowniku...