Strona 2 z 2

: 30 wrz 2009, 20:36
autor: Jamszoł
Jeśli coś Ci to pomoże , to proszę bardzo

: 30 wrz 2009, 23:33
autor: Rocky
Jamszoł pisze:Jeśli coś Ci to pomoże , to proszę bardzo
Pięknie dziękuje, kolego a możesz pokazać jeszcze zakładkę kody kolorów? :mrgreen:

: 01 paź 2009, 00:19
autor: Blazey
Na lusterko idą cztery przewody (nie liczę ogrzewania) - dwie pary na dwa silniczki. Sterowanie poprzez zmianę polaryzacji.

: 01 paź 2009, 20:19
autor: Jamszoł
Mogę :mrgreen:
Dodaj no jeszcze w swoim opisie rocznik woza .

: 01 paź 2009, 20:45
autor: Blazey
Ożesz ty! Ale zaoszczędzili! Ze schematu wynika, że idą tylko trzy przewody, bo jeden robi za wspólne połączenie dla dwóch silników. A na schemacie jest jeszcze zaznaczone, że zasilanie lusterek jest z bezpiecznika F2.

: 02 paź 2009, 00:30
autor: Rocky
Jamszoł pisze:Mogę :mrgreen:
Dodaj no jeszcze w swoim opisie rocznik woza .
Podziękował :mrgreen:

Sprawa jest dość dziwna. Dzoj jest sprawny na 100%, sprawdzałem w innym aucie i działa bardzo dobrze. Już druga sztuka leci do mnie z Allegro bo się pośpieszyłem ale trudno :shock:

Okazało się że kable są całe (izolacja) ale mechanik tak złożył lusterko że kable były tak wciśniete miedzy rame drzwi a te lusterko ze gdyby były ostre krawędzie na drzwiach to byłyby przecięte. Poskładałem wszystko do kupy i najśmieszniejsze jest to, że... działa! Ciekawe na jak długo ;)

: 02 paź 2009, 12:15
autor: WieSiu
A tam od razu zaoszczędzili.przecież tym lusterkiem naraz w poziomie i w pionie nie regulujesz,więc kabel totalnie zbędny.