Strona 2 z 9

: 10 wrz 2009, 19:41
autor: kupiec
nie pisałem o filtrze bo jak ja miałem śmierdzący filtr to nie miał mocy w ogóle a kloega pisze że jak się turbo załączy to leci normalnie. ale masz racje, też trza sprawdzić.
i sprawdź czy nie zapowietrza sie układ paliwowy.

: 10 wrz 2009, 19:48
autor: daniel_66
jutro sprawdze i dam znac..... :-| ;)

: 10 wrz 2009, 19:48
autor: Jamszoł
kupiec pisze:sprawdź czy nie zapowietrza sie układ paliwowy.
Od tego bym zaczoł :mrgreen:

: 10 wrz 2009, 19:55
autor: kupiec
Jamszoł pisze:kupiec napisał/a:
sprawdź czy nie zapowietrza sie układ paliwowy.

Od tego bym zaczoł :mrgreen:
mój 3 post poczytaj sobie :P

: 10 wrz 2009, 20:09
autor: Jamszoł
Chodziło mi o to , że pompe bym ruszył na samym końcu a z Waszych rozmów stwierdziłem , że kolega jutro wytarga pompę na wierch :mrgreen: :mrgreen:

: 10 wrz 2009, 20:13
autor: daniel_66
heheh raczej nie bardzo....:P:P bo na pompach sie nie znam....;) :???: sprawdze filtr i uklad czy sie nie zapowietrza :grin:

: 10 wrz 2009, 20:16
autor: Jamszoł
Jak będzie OK to następną rzeczą do której się należy dobrać , to wtryski
Ale zacznij od układu paliwowego.

: 10 wrz 2009, 20:22
autor: daniel_66
nooo tak zrobie....tylko pasuje znalezc kogos kto by mi te wtryski wyregulowal... :???: :roll:

: 10 wrz 2009, 20:48
autor: kupiec
a ja i tak się upieram że to pompa :P
jak będziesz robił pompę to i wtryski ci ustawią. i sam tego nie zrobisz tylko musi być sprzęt odpowiedni. mówię o pompie i wtryskach.

: 10 wrz 2009, 20:50
autor: Tigerbart
A jak chcesz to sprzedam ci cały silnik 1.8 TD z układem paliwowym :razz: :razz: :razz:

: 10 wrz 2009, 22:54
autor: kupiec
Tigerbart pisze:A jak chcesz to sprzedam ci cały silnik 1.8 TD z układem paliwowym :razz: :razz: :razz:
przepraszam ale to ten co napisałeś : Mój Escort rozwija galaktyczną moc 65 koni i max moment 133 Nm przy 2500obr :686: :509: :?:
jestem uparty jak ciele że to pompa ( obym się mylił a Jamszoł miał racje)

: 10 wrz 2009, 23:00
autor: Jamszoł
Że jesteś uparty ja osioł - to każdy wie .
Nie obrażając osioła :razz: :mrgreen:

: 10 wrz 2009, 23:20
autor: kupiec
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: FOCH :!:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

jestem uparty dlatego że z własnego doświadczenia wiem że jak jest układ paliwowy zapowietrzony to cieżko odpala ale jak zapali to śmiga jak ta lala.
dlaczego upieram się na pompe? Już wyjaśniam bo może nie do końca czytałeś moje posty.
Moja pompa była u fachmana i rozmawiałem z nim o niej. Jest dawka rozruchowa paliwa i jest ciupke większa od dawki normalnej jaką później podaje. To się da ustawić i jedno i drugie. Jak załącza się turbina to ciśnienie powietrza zwiększa dawke paliwa. Kolega pisze że powyżej 2500 obr auto noramlnie chodzi czyli turbina "załącza" tą dwake paliwa.
Tak mi tłumaczył fachman od pomp. nie wiem czy to jasno napisałem ale to tak najprościej :) chyba :/
Ja tam się nie znam za bardzo tylko pisze co on mówił.

co by wykluczyć zapowitrzenie układu proponuje założyć przezroczyste przewody paliwowe od filtra do pompy. i sprawdź po dłuższym postoju czy pompka ręczna jest miekka. powinna po 2-3 naciśnięciach zrobić się twarda. w opisach napraw i modyfikacjach zapodałem zdjęcia jak ja (znaczy mechanik) przerobiłem układ paliwowy. pomogło :)

: 10 wrz 2009, 23:40
autor: Tigerbart
Kupiec, u mnie jest tylko i wyłącznie kwestia turbiny, która przestała działać. Mogę udowodnić wykresem z hamowni. W innym przypadku nie proponowałbym nikomu mojego osprzętu.

: 10 wrz 2009, 23:43
autor: kupiec
oj Bartku zapomniałem dodać " :mrgreen: " to miał być żart aaa troche mi nie poszło. wiem że padaki byś nie sprzedawał .