Strona 2 z 2

: 30 lip 2009, 21:57
autor: lordpablo
jak już zmieniać to i dolot i wydech i wedy może cos z tego będzie

: 30 lip 2009, 22:01
autor: Jamszoł
Na pewno kolega miał początek aż do kata - z katem włącznie od 1,8 , a ktoś resztę wsadził od 1,6.

: 30 lip 2009, 22:05
autor: lordpablo
Na innym forum od kilku dni mocno wałkowany jest temat modyfikacji 1.6, generalnie w wielkim skróćie to dolot, wydech, przepustnica

: 30 lip 2009, 22:49
autor: mikruss
lordpablo pisze:Na innym forum od kilku dni mocno wałkowany jest temat modyfikacji 1.6, generalnie w wielkim skróćie to dolot, wydech, przepustnica
co da w tym si;niku po strojeniu na swini ok 10-12 PS a wyda sie w h.j pieniedzy i h.j z tego bedzie....

: 30 lip 2009, 23:07
autor: lordpablo
mikruss, w tym cały sęk , zgadzam sie z Tobą
w przypadku gdy auto warte jest kilka tyś zł to nie warto sie w to bawić

: 30 lip 2009, 23:10
autor: Jamszoł
Tak jest - chcesz mieć szybki wóz z niezłym przyspieszeniem ? - kup se A8 z silnikiem W12 :mrgreen:

: 31 lip 2009, 09:23
autor: gracurulezzz
Jamszoł pisze:Dbać o układ wydechowy - szczególnie w TD bo jak się wydech zap... to rozwalimy turbine.
Szczególnie to się tyczy tych co dla oszczędności jeżdżą na opałowym .
A jak o dbać o układ wydechowy?Kreta wlać raz na dwa tygodnie? :mrgreen: .
Dobra to był żart,a teraz na poważnie,jak najlepiej zadbać o wydech?Bo w starym Escorcie miałem za katalizatorem wydech kainerowy made in ja :grin: ,w tym mam juz oryginalny i właściwie to poza tym ze nie leje syfu do baku to nie wiem jak dbać.

: 31 lip 2009, 12:22
autor: Yagr
gracurulezzz, czepiasz się szczegółów - Jurkowi chodziło o takie prozaiczne rzeczy jak wymiana katalizatora jak się zapcha, usuwanie na bieżąco pojawiających się nieszczelności itp ;) Dla ochrony katalizatora nie polecam po długiej jeździe gdy nagrzany zaliczać głębokich kałuż czy też nie wjeżdżać na wysoką mokrą trawę - kat sie strasznie nagrzewa i jak taki szok temperaturowy go spotka to porcelanka w środku może popękać ;)

: 31 lip 2009, 20:50
autor: Jamszoł
Yagr, dzięki :mrgreen:
Oczywiście głównym powodem zakichania układu wydechowego w dieslach - jest lanie byle czego do zbiornika np. opałówki ; oleju od frytek itd.

: 03 sie 2009, 12:11
autor: gracurulezzz
Yagr pisze:gracurulezzz, czepiasz się szczegółów
A tam czepiam........I co jeszcze?Pytam po prostu.