Mucka13 pisze:no jak naciskam i właśnie wtedy sie poluzuje to jest taki zgrzyt...
samoregulator i bardzo mozliwe ze przez to uszkodzilo sie szybciej sprzeglo, ja tak kiedys mialem.
musisz zdjac to wszystko przy pedale przed zalozeniem nowego sprzegla. Jesli wszystki plastikowe elementy nie beda mialy sladow uszkodzen, to zostaw, winowajca tego przeskakiwania jest czesto sprzezynka. Ja przydaloby sie wymienic
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
no i :D dzisiaj jechałem sobie z Zabrza do Katowic i wjechalem na A4 i po 10 km sprzęgła brakło... ;/ teściu zaholował mnie do warsztatu i mechanik podciągnął tą linke co idze do sprzegła. srednio działa, ale i tak idzie do wymiany
Najlepiej będzie jak kupisz całość nową - linka , napinacz i sprężyna napinacza nie są drogie w porównaniu z resztą a i tak będziesz rebelował przy tym.
Sprzęgło wymienione, samoregulator też;] i jeszcze pedał sprzęgła, były tam takie plastykowe zębatki i to pękło i dlatego sprzęgło było luźne;] teraz rewelacja, znacznie poprawione osiągi. Tylko że mechanik powiedział, że silnik do wymiany;p trzeba będzie z czasem zrobić jakiegoś swapa ;]