Strona 2 z 2
: 20 maja 2009, 14:33
autor: orion
a ja powiem odpuść sobie , bo za małe pieniądze to tylko popsujesz to co masz , a masz generalnie nietuningowalny motor, jedyna droga to swap i zabawa z tym co wsadzisz do auta
choć kiedyś u Grabowskiego bodajże , rozwiercili 1,6 do 1,8 założyli turbo i to nawet spoko jeździło tylko pewnie na to 15tys PLN potrzeba których nie masz.
Wymień lepiej to co potrzeba w aucie aby było w stanie fabrycznym do tego kup ładne duże felgi i sobie jeździj.
Tuning nie jest ani tani ani łatwy i każdy kto ma trochę pojęcia powie Ci to samo.
Pozdrawiam

: 20 maja 2009, 15:08
autor: Krzysiek1991
Chyba macie jednak racje narazie to sobie odpuszcze ,chyba ze za jakis czas bedzie juz stac mnie na RS 2000

: 20 maja 2009, 15:38
autor: orion
Krzysiek1991 pisze:RS 2000

i to jest najtańszy sposób na 150 koni w escorcie
: 20 maja 2009, 15:58
autor: Jamszoł
Krzysiek1991 pisze:.Mialem okazje z nim jechac i przyznam ze bardzo fajnie sie wkrecal na obroty, mozecie wierzyc lub nie ale na 4 biegu pocisnal 180 km/h !!!
I czym tu się chwalić - zdjoł mu moc i wóz jedzie wolniej na 4 biegu tylko 180 ?
Ja mam wszystko fabryczne i na 3 biegu zapłon jest odcinany przy 7000 obr a to jest dokładnie 160 km/h
Chcesz mieć poprawę osiągów - lej do zbiornika lepsze paliwo - nie na byle jakiej stacji ale na renomowanych.
Będziesz miał lepsze osiągi i tanio.
: 20 maja 2009, 16:53
autor: Grand
ORION pisze:Krzysiek1991 pisze:RS 2000

i to jest najtańszy sposób na 150 koni w escorcie
no może 140. 150konnego RSa nie znajdziesz
: 20 maja 2009, 18:04
autor: darcun4
: 02 cze 2009, 19:41
autor: leszek
Dalsza dyskusja i kontynuacja "porad" w Hydepark-u !!!!!
W tym temacie posty z pseudo radami będę wywalał i rozdzielał "prezenciki"
: 05 cze 2009, 22:05
autor: bogdanatorx
Ja mam 1.8 16v i naprawde ładnie lata. Rob tak jak ci chłopaki radzą i swapuj silnika albo po prostu wymien essa na takiego z silnikiem 1.8. Na moim przykladzie powiem ze motorek dośc dynamiczny. Spala troche. Nie wiem jak u innych ale moj 10l 95-tki w miescie i 12.5 LPG ale w nagrode masz niezłe wozidło które objedzie nie jednego łysego kolege w jego golfie
ponadto....ten motorek raczej nie lubi wolnych obrotów. Powyzej 3500 obrotów wyraźnie wyrównuje sie mu praca i zaczyna ciągnąć. Wcześniej to bez rewelacji Silnik raczej dla dynamicznych.
: 06 cze 2009, 20:50
autor: KuRowSKi
Albo montuj takie cacko w miejsce RS2000
czyli RS2300
Koleś zamontował 2,3 ze Scorpio
Orginalny wątek
FiestClubPolska