Strona 2 z 2

: 20 maja 2009, 14:33
autor: orion
a ja powiem odpuść sobie , bo za małe pieniądze to tylko popsujesz to co masz , a masz generalnie nietuningowalny motor, jedyna droga to swap i zabawa z tym co wsadzisz do auta

choć kiedyś u Grabowskiego bodajże , rozwiercili 1,6 do 1,8 założyli turbo i to nawet spoko jeździło tylko pewnie na to 15tys PLN potrzeba których nie masz.

Wymień lepiej to co potrzeba w aucie aby było w stanie fabrycznym do tego kup ładne duże felgi i sobie jeździj.

Tuning nie jest ani tani ani łatwy i każdy kto ma trochę pojęcia powie Ci to samo.

Pozdrawiam :grin:

: 20 maja 2009, 15:08
autor: Krzysiek1991
Chyba macie jednak racje narazie to sobie odpuszcze ,chyba ze za jakis czas bedzie juz stac mnie na RS 2000 :)

: 20 maja 2009, 15:38
autor: orion
Krzysiek1991 pisze:RS 2000 :)
i to jest najtańszy sposób na 150 koni w escorcie

: 20 maja 2009, 15:58
autor: Jamszoł
Krzysiek1991 pisze:.Mialem okazje z nim jechac i przyznam ze bardzo fajnie sie wkrecal na obroty, mozecie wierzyc lub nie ale na 4 biegu pocisnal 180 km/h !!!
I czym tu się chwalić - zdjoł mu moc i wóz jedzie wolniej na 4 biegu tylko 180 ?
Ja mam wszystko fabryczne i na 3 biegu zapłon jest odcinany przy 7000 obr a to jest dokładnie 160 km/h
Chcesz mieć poprawę osiągów - lej do zbiornika lepsze paliwo - nie na byle jakiej stacji ale na renomowanych.
Będziesz miał lepsze osiągi i tanio.

: 20 maja 2009, 16:53
autor: Grand
ORION pisze:
Krzysiek1991 pisze:RS 2000 :)
i to jest najtańszy sposób na 150 koni w escorcie
no może 140. 150konnego RSa nie znajdziesz

: 20 maja 2009, 18:04
autor: darcun4
Krzysiek1991 pisze:To jest moj pierwszy post więc prosilbym o wyrozumialosc i normalne odpowiedzi
Czyli kolego mnie już podpadłeś. Rejestrując się na forum, zobowiązałeś się do przestrzegania regulaminu. Więc zapewne zapoznałeś się z tematami:
http://siec.no-ip.com/forum/viewtopic.php?t=4637
http://siec.no-ip.com/forum/viewtopic.php?t=6476
http://siec.no-ip.com/forum/viewtopic.php?t=6610
http://siec.no-ip.com/forum/viewtopic.php?t=5083
http://siec.no-ip.com/forum/viewtopic.php?t=5909
http://siec.no-ip.com/forum/viewtopic.php?t=6119
http://siec.no-ip.com/forum/viewtopic.php?t=5985
http://siec.no-ip.com/forum/viewtopic.php?t=5548
.
.
.
.
.
Co w nich jest takiego nie zrozumiałego, że musiałeś założyć własny?

: 02 cze 2009, 19:41
autor: leszek
Dalsza dyskusja i kontynuacja "porad" w Hydepark-u !!!!!

W tym temacie posty z pseudo radami będę wywalał i rozdzielał "prezenciki"

: 05 cze 2009, 22:05
autor: bogdanatorx
Ja mam 1.8 16v i naprawde ładnie lata. Rob tak jak ci chłopaki radzą i swapuj silnika albo po prostu wymien essa na takiego z silnikiem 1.8. Na moim przykladzie powiem ze motorek dośc dynamiczny. Spala troche. Nie wiem jak u innych ale moj 10l 95-tki w miescie i 12.5 LPG ale w nagrode masz niezłe wozidło które objedzie nie jednego łysego kolege w jego golfie :D

ponadto....ten motorek raczej nie lubi wolnych obrotów. Powyzej 3500 obrotów wyraźnie wyrównuje sie mu praca i zaczyna ciągnąć. Wcześniej to bez rewelacji Silnik raczej dla dynamicznych.

: 06 cze 2009, 20:50
autor: KuRowSKi
Albo montuj takie cacko w miejsce RS2000

czyli RS2300

Obrazek

Koleś zamontował 2,3 ze Scorpio

Orginalny wątek FiestClubPolska