: 20 mar 2009, 19:24
Ja - gdybym miał coś wmontowywać , to właśnie do orginalnej puszki filtra - dlatego , że jest ona odseparowana od ciepła z silnika.
Forum miłośników Forda Escorta
http://www.fordescort.pl/forum/
Paweł w silnikach N/A czyli bez turbo stożki służą tylko do lansu czyli dźwięk i wygląd połączony ze spadkiem NM i KM , dla nas najlepszym rozwiązaniem są sportowe wkładki w miejsce seryjnych, choć i tak jest to w zasadzie placebo, gdyż seryjna przepustnica i kolektor nadają się do D.... , nie tyczy się to wersji usportowionych jak np. ST, RS itp. gdyż tutaj producent już trochę wysiłku włożył.lordpablo pisze:Panowie, włąsnie jak to jest czy lepiej założyć smieszny stożek czy zamontować "sportowy filtr" i do orginalej puszki w moejsce standardowego filtra?
tutaj masz testy stożków, wykonane przez moich znajomków, obadaj sobie pipercross'aORION pisze:Paweł w silnikach N/A czyli bez turbo stożki służą tylko do lansu czyli dźwięk i wygląd połączony ze spadkiem NM i KM , dla nas najlepszym rozwiązaniem są sportowe wkładki w miejsce seryjnych, choć i tak jest to w zasadzie placebo, gdyż seryjna przepustnica i kolektor nadają się do D.... , nie tyczy się to wersji usportowionych jak np. ST, RS itp. gdyż tutaj producent już trochę wysiłku włożył.lordpablo pisze:Panowie, włąsnie jak to jest czy lepiej założyć smieszny stożek czy zamontować "sportowy filtr" i do orginalej puszki w moejsce standardowego filtra?
Generalnie powiem tak, ludzie dajcie sobie spokój ze sportowymi filtrami w zwyczajnych dupowozach, chcecie czegoś więcej to zainwestujcie w porządne kolektory, duże przepustnice, wałki, jakiś komputer zewnętrzny bo inaczej nic nie uzyskacie.
Lepiej zainwestować pieniądze w ładne felgi , bo przynajmniej będzie widoczny efekt , a podnoszenie osiągów to już takie proste nie jest.