Strona 2 z 2

: 05 mar 2009, 22:34
autor: Mrowa
syczenie ? a moze pykanie takie trzeszczenie ?

: 05 mar 2009, 22:37
autor: Jamszoł
Na początku wciskania pedału hamulca słychać syczenie - tak zrozumiałem

: 05 mar 2009, 22:41
autor: Mrowa
mi chodzi o dokladnie jaki dzwiek bo juz sie balem ze to co u mnie bylo ale u mnie to tak trzeszczalo jak by rownomierne pekanie czy cos w tym stylu ale napewno nie syczenie

: 05 mar 2009, 22:50
autor: piosenka84
tak na poczAtku syczenie a potek wakt trzeszczenie puszecze hamulec i abs sie zapala i poprostu nie działa sam abs .potem jak wciskam to jest bez dzwieku ale kontrolka jest zapalona

: 05 mar 2009, 22:52
autor: piosenka84
ale czy jak kontrolka jaest zapalona to czy ja moge jezdzic czy nie uszkodze nic wiecej?????????????????????????????

: 05 mar 2009, 22:55
autor: piosenka84
a tak wogule to sory ze was zameczam tym tematem...................ale ja na autach sie nie znam dopiero poznaje ............................pozdrawiam i dzekuje za wszystkie odp

: 05 mar 2009, 22:57
autor: lordpablo
taki mały wniosek mam do Ciebie edytuj posty, po co zieloni mają sie Ciebie czepiać :smile:

: 05 mar 2009, 22:58
autor: Mrowa
mozesz jezdzic bez strachu jak jest zapalona u mnie sie tez swieci caly czas ale dla tego bo mam czujnik ABSu uszkodzony.

jesli "trzeszczy,pyka" to byc moze czujnik o cos tam obciera tak jak u mnie tylko ciekawe na czego skutek ? bo u mnie bylo to spowodowane wypadkiem chcac naprawic to trzeszczenie wyjelem czujnik i wsadzilem spowrotem lecz niestety go uszkodzilem i teraz nie trzeszczy i nie pyka ale tez ABS nie dziala

: 06 mar 2009, 21:36
autor: piosenka84
Jamszoł pisze:Zacznij od tego - co nic nie kosztuje .I nie kupuj od razu czujników jest 90 % szans , że one są dobre.
Zpbacz ten temat http://siec.no-ip.com/forum/viewtopic.php?t=3378
Zdjęcia nr:MG_0056.jpg ; IMG_0055.jpg ; IMG_0056.jpg ; Jest to połączenie kabelka , który idzie od czujnika ABS-u z resztą instalacji - znajduje się on na przednim wewnętrznym nadkolu - na wprost obok sprężyny - tam włazi błoto i styki we wtyczce przestają kontaktować - należy rozłączyć wtyczkę , popryskać ją jakimś kontaktem do poprawy przewodności lub nawet zwykłym WD40 i parę razy złączyć i rozłączyć wtyczkę z gniazdkiem .
Takie połączenia mamy w każdym nadkolu.
Jeżeli to nie pomoże , to zobacz zdjęcia wyżej - nr:MG_0042.jpg ; IMG_0043.jpg - to są czujniki z tyłu tarczy hamulcowej - należy je przedmuchać sprężonym powietrzem.
Ale najpewniej nie ma dobrego połączenia na którejś wtyczce z przodu na na rolkach

witam :)zrobiłam tak jak napisałes .ABS zgasł ..............ale niestety po 4-5 h zapalił sie znowu:( chyba za szybko zaczełam sie cieszyc ze jest naprawiony )teraz juz nie sycz nie buczy hamulec tylko kontrolka sie swieci naszczescie odglosu juz nie wydaje hamulec .czy to moze byc od deszczu bo jak po 4.5 h sie zapalił to padało ?? co jeszcze moge zrobic?pozdrawiam

: 06 mar 2009, 22:21
autor: Jamszoł
Jeszcze raz zrób to samo , tylko dwa razy dokładniej - styki kabli nadal są zabrudzone i na któtką metę było OK , poczym znowu padło.

: 06 mar 2009, 22:35
autor: piosenka84
Jamszoł pisze:Jeszcze raz zrób to samo , tylko dwa razy dokładniej - styki kabli nadal są zabrudzone i na któtką metę było OK , poczym znowu padło.


ok . zrobie to jutro dokładniej .mam nadzeje ze nie popsuje bardzej:) :twisted: pozdrawiam i dzeki za odp.dam znac jutro jak poszło :mrgreen:

: 06 mar 2009, 22:40
autor: Jamszoł
Kopiłaś jakiś "kontakt" w spreju , jak nie to kup on poprawia połączenia kabli i zabezpiecza przed utlenianiem.

: 06 mar 2009, 22:47
autor: piosenka84
Jamszoł pisze:Kopiłaś jakiś "kontakt" w spreju , jak nie to kup on poprawia połączenia kabli i zabezpiecza przed utlenianiem.
psikałam WD40 bo tylko to miałam w aucie

: 06 mar 2009, 23:01
autor: Jamszoł
To by się zgadzało - WD40 jest "rozkleszczaczem" - czyli ułatwia odkrecanie zardzewiałych śrób lub zawiasów ale po paru godzinach wysycha i rdza ponownie chwyta.
To samo z końcówkami kabli - od razu jest przejście prądu , ale po wyschnięciu WD problem powraca.