
Koszt remontu silnika
Moderator: Moderatorzy
- Yagr
- Posty: 14628
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
pierścienie to dobry pomysł gdy nie masz za bardzo zjechanych gładzi cylindrów. Ale jeśli cylindry już mocno sie powiększyły to wymiana pierścionków to tylko doraźny zabieg. A co w ogóle się stało9 że piszesz "silnik umarł"?
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
- cidzej
- Posty: 11776
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
ja bym zalal go na poczatek jakims STP do regeneracji i zobaczyl czy sie nie poprawi. myslalem, ze wogole padl a tak to dramatu jeszcze nie ma
ja to bym na takim przetestowal dzialanie takiego srodka http://moto.allegro.pl/item525174665_hu ... l_hit.html lub to http://moto.allegro.pl/item529067043_bi ... lanie.html
no chyba ze pracujesz tym autem albo robisz spore przebiegi


- Yagr
- Posty: 14628
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
to na początek proponuję zmierzyć ciśnienie w cylindrach i wlać do nich olej i zmierzyć ponownie. Jak to pierścionki puszczają to ciśnienie po wlaniu oleju się podniesie a jak nie to puszcza przez zawory. Jeszcze nie wiesz co powoduje to żarcie oleju i stratę mocy...
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
- Jamszoł
- Posty: 22192
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
cidzej, Zazwyczaj tak ale pomyćl sobie z innej strony.
Mam zajechany silnik , , złapałem gościa co chce go kupić , w dzień jego przyjazdu odkręcam świece , wlewam trochę oleju , kontrolkę od ciśnienia podłączam pod kontrolkę ładowania - mostkując je.
Ty przyjeżdźasz , odpalasz woz - zapala łatwo , bo świeżo bateryjka z pod prostownika - kontrolka ciśnienia gaśnie od razu po uruchomieniu silnika .
Sprawdzasz ciśnienie na garkach - jest OK.
pytanie moje brzmi - można na takie coś wdepnąć ?
Oczywiście - sieje teraz defetyzm .
ale jak już sprawdzać taki silnik to niech on sobie pochodzi parę minut , niech się zagrzeje i dopiero wtedy sprawdzajcie ciśnienie na garnkach , będzie pewność , że jeśli coś było wlane nad tłoki , to się wypaliła a przy odpalaniu dobrze by było gdyby druga zaufana osoba stała przy róże wydechowej i patrzyła czy przy odpaleniu nie idzie biały dym / siwy dym , przegazujcie go jak bedzie ciepły , jeśli przy zejściu z obrotów coś klekocze , to panewki ma do wymiany , jeśli klekocze przy dodawaniu gazu - pierścienie są luźne lub popękane.
pomijając klekotanie zaworów , które będą klekotać cały czas.
Mam zajechany silnik , , złapałem gościa co chce go kupić , w dzień jego przyjazdu odkręcam świece , wlewam trochę oleju , kontrolkę od ciśnienia podłączam pod kontrolkę ładowania - mostkując je.
Ty przyjeżdźasz , odpalasz woz - zapala łatwo , bo świeżo bateryjka z pod prostownika - kontrolka ciśnienia gaśnie od razu po uruchomieniu silnika .
Sprawdzasz ciśnienie na garkach - jest OK.
pytanie moje brzmi - można na takie coś wdepnąć ?
Oczywiście - sieje teraz defetyzm .

ale jak już sprawdzać taki silnik to niech on sobie pochodzi parę minut , niech się zagrzeje i dopiero wtedy sprawdzajcie ciśnienie na garnkach , będzie pewność , że jeśli coś było wlane nad tłoki , to się wypaliła a przy odpalaniu dobrze by było gdyby druga zaufana osoba stała przy róże wydechowej i patrzyła czy przy odpaleniu nie idzie biały dym / siwy dym , przegazujcie go jak bedzie ciepły , jeśli przy zejściu z obrotów coś klekocze , to panewki ma do wymiany , jeśli klekocze przy dodawaniu gazu - pierścienie są luźne lub popękane.
pomijając klekotanie zaworów , które będą klekotać cały czas.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
- cidzej
- Posty: 11776
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
z jednej strony masz racje Jurek, z drugiej zaś :
1. allegro i szroty w tej chwili są pełne escortów - nie musimy sdradzać potencjalnemu sprzedawcy powodu naszej wizyty, poza tym jak gosciu ma na placu kilka escortow to nie wiem czy mu sie bedzie chcialo "szykowac" wszystkieprzed wizyta klienta
2. jak mowilem wyzej - w tej chwili nie ma problemow z kupieniem silnika z gwarancja wiec ja bym sie nie martwil na zapas
3. warto szukać anglika lub rozbitego - wiadomo ze nie trafil na zlomowisko bo sie rozpadl tylko jedzil do ostatniej chwili az sie zatrzymal .... na drzewie lub latarni
1. allegro i szroty w tej chwili są pełne escortów - nie musimy sdradzać potencjalnemu sprzedawcy powodu naszej wizyty, poza tym jak gosciu ma na placu kilka escortow to nie wiem czy mu sie bedzie chcialo "szykowac" wszystkieprzed wizyta klienta
2. jak mowilem wyzej - w tej chwili nie ma problemow z kupieniem silnika z gwarancja wiec ja bym sie nie martwil na zapas
3. warto szukać anglika lub rozbitego - wiadomo ze nie trafil na zlomowisko bo sie rozpadl tylko jedzil do ostatniej chwili az sie zatrzymal .... na drzewie lub latarni
