Strona 2 z 2

: 22 sty 2009, 15:29
autor: Yagr
Arekturbo pisze:tak samo z zeteckiem pali tyle samo co 1,6 Efi i ma tyle samo koni:)
105:)
zetec 1,6 ma 90koni, chyba że myslisz o 1,8...

: 22 sty 2009, 16:28
autor: Jamszoł
Dokładnie tak - dajcie Yagroskiemu pochwałę za spostrzegawczość.

: 22 sty 2009, 17:18
autor: Arekturbo
no przeciez nie zmieniałbym na tą samą pojemnośc i 25koni mniej:P
myslałem o 1,8zetec:)
ale jakby u mnie w budzie siedział 1,6 CVH to nie myślałbym nawet o zmianie
bo po co :) do wymiany 2 razy więcej uszczelniaczy, popychaczy, wałków itd:)
haha a moc ta sama:) no może 3PS mniej:P

: 22 sty 2009, 17:19
autor: cidzej
ty nie patrz tylko na moc ale tez na niutonometry :D

: 22 sty 2009, 17:33
autor: Arekturbo
to powiedz ile zetec 1,8 ma ich wiecej niz 1,6 CVH
3% 5% wiecej?? ??

pakuj 1,6 CVH bez gadania :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

: 11 lis 2009, 20:57
autor: Pele_FKP
Przekładał ktoś 1.6 CVH EFI na 1.6 16v Zetec'a bądź w drugą stronę ?? Jeśli chodzi o mocowania to wydaje mi się że przypasują, natomiast jak jest z elektryką ?? Da się połączyć wiązki CVH z Zetec czy trzeba pruć wszystko ??

: 12 lis 2009, 01:00
autor: mlekolowickie
cvh o ile sie nie myle to 8v jest tak? a 8v lapie moc nizej niz szesnastka.
nie pakuj sie w ladowanie innego trupa, jesli juz masz brac jakis shit to spychaj caly samochod i kup nowszy, to tak jakbys kupil uzywany silnik w niewiadomym stanie, moze tylko zlapiesz lepsze wyposazenie

: 12 lis 2009, 20:46
autor: Pele_FKP
mlekolowickie pisze:spychaj caly samochod i kup nowszy
A jaka pewność że kupując nowszy nie wpakuję się w większe g. ?? Poza tym Mk4 posiada się z innego powodu :fuckyou2:
mlekolowickie pisze:cvh o ile sie nie myle to 8v jest tak? a 8v lapie moc nizej niz szesnastka.
Tak, CVH ma 8v a Zetec 16v, poza tym CVH 1.6 ma 105KM i 138Nm a Zetec 1.6 ma 90KM i 134Nm
mlekolowickie pisze:nie pakuj sie w ladowanie innego trupa
Wcale nie pakuję się w ładowanie innego trupa. Mój CVH się zesrał a mam do wykorzystania Zeteca i chcę go upchać.