Strona 2 z 2
: 03 gru 2008, 16:29
autor: bodzio82
to ja juz nie wiem jeden pisze ze trzeba drugi nie trzeba wiec napisze jeszcze raz pytanie
Czy w mkVII rok 1995 wersja ghia, trzeba odkrecac srodkowa nakretke zeby sciagnac beben ?pomijajac juz te 4 sruby . Chodzi ,mi glownie tyko o to czy zejdzie

: 03 gru 2008, 16:55
autor: Yagr
bodzio82 pisze:napisze jeszcze raz pytanie
Czy w mkVII rok 1995 wersja ghia, trzeba odkrecac srodkowa nakretke zeby sciagnac beben ?pomijajac juz te 4 sruby . Chodzi ,mi glownie tyko o to czy zejdzie

więc ja po raz trzeci w tym wątku napiszę - NIE TRZEBA. A to czy ci łatwo zejdzie jest, tak jak już również napisałem, zależne od wyrobienia bębna i powstałego kołnierza. I jest to niezależne od sposobu demontażu bębna. Czy ściągasz bęben razem z piastą (4 śruby od wewnątrz) czy też ściągasz bęben bez piasty (zbijasz dekielek i walczysz z nakrętką centralną) kołnierz może powodować takie same problemy. Dodatkowo gdy ściągniesz bęben razem z piastą masz łatwiej przy zakładaniu sprężyn trzymających szczęki bo wszystko jest na wierzchu a gdy odkręcisz śrubę centralną to mocowanie piasty trochę zasłania (oczywiście jest to do obskoczenia ale jednak łatwiej gdy piasta zostaje przy bębnie).
: 03 gru 2008, 18:24
autor: bodzio82
Yagr, dzieki wlasnie o to mi chodzilo czy da sie zbic beben.
Mysle ze temat mozna zamknac .