Strona 2 z 2

: 25 kwie 2009, 14:42
autor: Yagr
Łukasz, cały krokowiec nie podejdzie bo 1,6 8v EFI ma kanał obejściowy puszczony poza głowicą osobno podpinanym kablem a te do zeteca mają już bypass w głowicy czy kolektorze... Za to da się zaadaptować sam elektrozawór (cewkę) z modeli gdzie jest przykręcana na dwie śruby. Do 8v powinien też spasować krokowiec do RS-a (ten na puszce filtra powietrza) bo różni się tylko kierunkiem wykrzywienia rurki, jesli się nie mylę bo go tylko na fotach oglądałem ;)
poniżej masz fote na której dobrze widać różnicę między krokowcem do 8v a do 16v. Rurka bypassu, ilość otworów o mniej istotnych elementach jak otwory na śruby nie wspominam ;) Co do 16v to były różne do różnych wersji ale nie zgłębiałem tego tematu tak dokładnie jak dla mojego silnika ;)


ps. kolejna "promocyjna" cena tego badziewstwa http://ford.sklep.pl/pl,product,321827, ... ,ford.html
1/3wartości mojego łorjona :lol: