: 25 kwie 2009, 14:42
Łukasz, cały krokowiec nie podejdzie bo 1,6 8v EFI ma kanał obejściowy puszczony poza głowicą osobno podpinanym kablem a te do zeteca mają już bypass w głowicy czy kolektorze... Za to da się zaadaptować sam elektrozawór (cewkę) z modeli gdzie jest przykręcana na dwie śruby. Do 8v powinien też spasować krokowiec do RS-a (ten na puszce filtra powietrza) bo różni się tylko kierunkiem wykrzywienia rurki, jesli się nie mylę bo go tylko na fotach oglądałem 
poniżej masz fote na której dobrze widać różnicę między krokowcem do 8v a do 16v. Rurka bypassu, ilość otworów o mniej istotnych elementach jak otwory na śruby nie wspominam
Co do 16v to były różne do różnych wersji ale nie zgłębiałem tego tematu tak dokładnie jak dla mojego silnika 
ps. kolejna "promocyjna" cena tego badziewstwa http://ford.sklep.pl/pl,product,321827, ... ,ford.html
1/3wartości mojego łorjona

poniżej masz fote na której dobrze widać różnicę między krokowcem do 8v a do 16v. Rurka bypassu, ilość otworów o mniej istotnych elementach jak otwory na śruby nie wspominam


ps. kolejna "promocyjna" cena tego badziewstwa http://ford.sklep.pl/pl,product,321827, ... ,ford.html
1/3wartości mojego łorjona
