Essi 1.8 16V DOHC ZTEC wysokie obroty

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14625
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

Łukasz, cały krokowiec nie podejdzie bo 1,6 8v EFI ma kanał obejściowy puszczony poza głowicą osobno podpinanym kablem a te do zeteca mają już bypass w głowicy czy kolektorze... Za to da się zaadaptować sam elektrozawór (cewkę) z modeli gdzie jest przykręcana na dwie śruby. Do 8v powinien też spasować krokowiec do RS-a (ten na puszce filtra powietrza) bo różni się tylko kierunkiem wykrzywienia rurki, jesli się nie mylę bo go tylko na fotach oglądałem ;)
poniżej masz fote na której dobrze widać różnicę między krokowcem do 8v a do 16v. Rurka bypassu, ilość otworów o mniej istotnych elementach jak otwory na śruby nie wspominam ;) Co do 16v to były różne do różnych wersji ale nie zgłębiałem tego tematu tak dokładnie jak dla mojego silnika ;)


ps. kolejna "promocyjna" cena tego badziewstwa http://ford.sklep.pl/pl,product,321827, ... ,ford.html
1/3wartości mojego łorjona :lol:
Załączniki
zawory bocznikowe.JPG
zawory bocznikowe.JPG (36.69 KiB) Przejrzano 873 razy
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ODPOWIEDZ