Strona 2 z 2

: 25 wrz 2008, 15:14
autor: bogdanatorx
z doswiadczenia to wiem....Kiedyś z ciekawosci zatankowałem na niemal pusty bak równo 10l i jezdziłem normalnie (bez szalenstw) i skrobnoł mi w sumie na tym 115km a potem spychałem go ze skrzyzowania i do bagaznika po karnister z benzyna. Więc wiem ze sie da. Jezdziłem wtedy po miescie na odcinkach nie dłuższych niż 5km. Fakt że ciepło było :D

: 25 wrz 2008, 15:23
autor: emceha
Zgadzam sie z Mikrussem, 1.8 spali mniej niż 1.6 ;)

: 25 wrz 2008, 16:22
autor: cidzej
na niemal pusty bak równo 10l i jezdziłem normalnie (bez szalenstw) i skrobnoł mi w sumie na tym 115km a potem spychałem go ze skrzyzowania i do bagaznika po karnister z benzyna.
a na stacje tez go wepchales ?? przed zatankowaniem tych 10L ?? wystarczy ze tam byl chociaz 1L w zbiorniku i caly pomiar o kant dupy rozbić :P

no nic, nie istotne w koncu to nie temat o spalaniu :D

: 25 wrz 2008, 18:11
autor: kupiec
prawde prawisz cidzej to trzeba sprawdzić na 100 km tak ja sprawdzałem . pełny bak 100 przejechane i pełny bak tankować po mieście jak i po trasie. metoda ta sama.

: 25 wrz 2008, 23:07
autor: Jamszoł
Fakt faktem , że Matiego RS pali mniej gazu niż mój. :evil:

: 25 wrz 2008, 23:53
autor: Tfaruk
No niestety spalanie Escortów to chyba ich największa wada tych samochodów. A 18 litrów to już w ogóle chyba rekord :D Sprawdź pompę i jeszcze może lambdę dla pewności...

: 26 wrz 2008, 18:10
autor: Jamszoł
Tfaruk pisze:18 litrów
Ja bym zaczoł od sondy - do pompki bym się nie przyczepiał.
Po mojemu pompka nie ma nic wspólnego z przepałem - co najwyżej może mieć niedopompowywać .
Zbyt wysokie ciśnienie nie przeszkadza - od tego jest rególator ciśnienia na listwie , żeby nadwyżki przepuścił spowrotem so zbiornika.

: 26 wrz 2008, 21:59
autor: cidzej
jamszoł pisze:Zbyt wysokie ciśnienie nie przeszkadza - od tego jest rególator ciśnienia na listwie , żeby nadwyżki przepuścił spowrotem so zbiornika.
problemem jest zbyt niskie cisnienie a nie zbyt wysokie a wtedy wierzcie mi - spalanie bywa kosmiczne :D

: 21 paź 2008, 14:40
autor: bogdanatorx
temat można zamknac. Poza czasami nie włanczającą sie pompą paliwa nie mam zastrzezen. Ostatnie słowo w sprawie "szarpie i gaśnie" w moim esie załatwiło uszczelnienie dolotu zeby lewego powietrza nie łapał. teraz walcze z tą pompą paliwa ale to juz w innym temacie ;)

: 21 paź 2008, 14:57
autor: orion
bogdanatorx, zrób sobie obejście skrzynki na przekaźniku i będziesz miał problem z głowy, nawet gdzieś jest opis na forum zamieszczony przez jamszoła co prawda na przykładzie RS ale nie powinno być różnic to EFI i to EFI

: 11 lis 2008, 21:20
autor: makapu
Czesc, wlasnie trafilem na forum, bo moj escort "muli i szarpie". niedawno kupilismy ten samochod (5miesiecy - 16,5tys km) i sprawdza sie super pod wieloma wzgledami :)

az do przedwczoraj jezdzil super, nagle rano odpalam a tu bez mocy i szarpie. Objawy dokladnie takie jak tu opisane, na wyzszych biegach gorzej, po rozgrzaniu troche sie poprawialo. Prawdopodobnie tez wiecej palil, ale jeszcze nie tankowalem, zeby to sprawdzic. Mechanicy nie mieli czasu (11listopada za pasem), powiedzieli, zebym sobie sam szukal, a ze sie nie znam... to poszukalem tak na oko - wtyczka do czujnika temp.powietrza z filtra (przeplywomierz sie to zwie, prawda? :oops: ) byla uszkodzona i slabo stykala. wyczyscilem ja, podkleilem i silnik ozyl! jest jak bylo.

przy okazji - moj pali ok 8l. rekord w trasie i na dobrym paliwie 95 to 6,9l a maks 8,7 zaladowany po dach (combi) i czesciowo w miescie. to jesli chodzi o jazde, kiedy cieplo jest. za kilka tygodni bede wiedzial jak jest w czasie mrozow. przy okazji przeczyscilem takie male cos z kapturkiem, co jest na listwie obok komputera, jak mi sie wydaje, i co sobie czasem pukalo jak dodawalem i puszczalem gaz. Jak mnie oswiecicie co to jest i do czego sluzy, bede wdzieczny.

tak na dobra sprawe to jest pierwszy samochod, w ktorym sie grzebie poza moim dawnym polonezem... kilka dobrych lat bez samochodu, a teraz skok techniczny z poloneza na naszego rumaka :)