Strona 2 z 2
: 24 sie 2009, 00:18
autor: WieSiu
KuRowSKi, kupic uzywke

regeneracja bedzie troche kosztowac,a uzywka malo
: 24 sie 2009, 07:27
autor: KuRowSKi
Tylko w jakim stanie będzie ta używka?
: 24 sie 2009, 09:48
autor: WieSiu
Duza sansa ze w dobrym.tem element nie powinien w normalnych warunkach pracy padac.
: 24 sie 2009, 20:41
autor: KuRowSKi
To ja dam w dziale kupię temat potrzebna pompa może ktoś ma. Dzięki za pomoc.
: 10 wrz 2009, 00:37
autor: kupiec
no to się podepne pod temacik.
mam taki problem że jak skręcam kiere do oporu to kierownica drży i słychać pisk. płyn ok i wycieków niema. sprawdzałem napręzenie paska i na moje jest ok. nie jest za mocno czy za słabo naciągnięty.
co tam nie bangla?
: 10 wrz 2009, 15:39
autor: Jamszoł
Jeśli słychać pisk paska wieloklonowego , to pasek jest już przypalony i nic nie da naciąganie - jeśli twierdzisz , że naciąg jest ok.
Pasek do wymiany
: 10 wrz 2009, 18:37
autor: darcun4
Jamszoł pisze:paska wieloklonowego
Was is das???

: 10 wrz 2009, 19:30
autor: Jamszoł
no co ? poplątały mi się palce - od rana bańka mi nap..
Wjadomo , że chodzi o pasek wjelo - klinowy
: 17 wrz 2009, 01:05
autor: WieSiu
Jamszoł ma za mały komputer i nie trafia w klawisze

często ostatnio mu się to zdarza.
: 17 wrz 2009, 09:03
autor: MARKKO
albo za słabe okulary

: 03 paź 2009, 17:39
autor: BaroSZ
A ja tez sie podepne pod temat.
Czy w escorcie mk6 w silnikach 1.6 i 1.8 były takie same pompy wspomagania?
: 19 paź 2009, 21:43
autor: MisiekP
tak były - wiem bo moja w 1,6 16V kapała, a na szrocie mieli sprawną z 1,8 16V i podpasowala bez żadnych problemów

: 04 lis 2009, 02:22
autor: BaroSZ
Czyli pakuje pompe z 1.6, bo moja tez popuszcza troche

...zreszta jak poprzedni wlasciciel jezdzil bez plynu to sie nie dziwie...
