Strona 2 z 3

: 29 paź 2011, 17:14
autor: Gajek
U brata jest to ciągle czy to w garażu (ocieplany) czy na dworze, wystarczy, że postoi parę godzin i chodzi nierówno.

: 30 paź 2011, 17:11
autor: iglaxr3i
Sprwadz wszystkie kostki w połaczeniach do okoła silnika ,jak i wtyki do czujników.po prostu nie moga miec wilgoci.

: 30 paź 2011, 17:28
autor: Gajek
Mogę użyć olejku silikonowego do wtyczek i kabli WN?

: 30 paź 2011, 18:36
autor: Jamszoł
Gajek, Moim zdaniem nie ma nic lepszego od Boll-a
http://hogan.istore.pl/pl/boll-kontakt- ... 00-ml.html
lub tutaj - ten sam - http://www.lakierniczy.pl/index.php?z=1&m=44&id=459
Podaruj sobie olej silikonowy

: 30 paź 2011, 19:33
autor: Gajek

: 30 paź 2011, 21:15
autor: Jamszoł
Gajek, olej nie poprawia przepływu napięcia - wypiera tylko wilgoć
Może być dobry gdy poczyścisz klemy przy aku i po dokręceniu pomaczasz z wierzchu klemy
Czyli już na połączonych kabelkach dasz go na wierch a tu chodzi o popryskanie przed połączeniem i dopiero łączysz kable
Kupuj Boll-a :mrgreen:

: 30 paź 2011, 21:31
autor: Gajek
Postaram się poszukać tego preparatu. A macie jeszcze jakieś pomysły z tym nie paleniem na jednym cylindrze.

: 30 paź 2011, 21:42
autor: Jamszoł
Gajek pisze:A macie jeszcze jakieś pomysły z tym nie paleniem na jednym cylindrze.
Podstawowa sprawa - sprawdź no ciśnienie na tłokach - na zimnym silniku
Nie wiem czy przypadkiem - jak jest zimny to nie pracuje jeden zawór
AAA czy zawsze nie pracuje na tym samym tłoku ? - czy to jest przypadkowa kolejność ?
Sprawdzałeś ?
Na początek sprawdź czy to ten sam cylinder czy różne

: 31 paź 2011, 09:47
autor: Gajek
Cylinder zawsze ten sam, drugi od lewej. Nie mam czym zmierzyć kompresji. Może ojciec pójdzie pogadać z mechanikiem żeby pożyczył, jeśli ma.

: 31 paź 2011, 11:38
autor: Jamszoł
Jeśli cylinder ten sam to jednak sprawdź ciśnienie - wtedy gdy jest zimny i nie pali na ten garnek a później gdy już jest ok
Jeśli na zimnym kompresja jest słaba a na ciepłym jest w miarę ok to tak jak pisałem - zawiesza się na zimnym zawór - na prowadnicy

: 31 paź 2011, 14:02
autor: driver98
Jurku być może uszczelniacz zaworowy jest uszkodzony i olej zalewa mu świece-miałem tak w polonezie,być może się mylę.

: 31 paź 2011, 16:37
autor: Jamszoł
To się okaże po sprawdzeniu ciśnienia
Brałem to pod uwagę - jeśli ciśnienie będzie cały czas OK to może to być właśnie uszczelniacz ale wtedy tuż po odpaleniu powinien kopcić
Jak ciśnienie będzie słabe a potem OK to raczej właśnie zawór w prowadnicy się wiesza

: 31 paź 2011, 16:49
autor: Gajek
A popychacz (ma około roku) może się zacinać?

: 31 paź 2011, 16:52
autor: Jamszoł
Jak popychacz (szklanka) jest nieszczelna - to na początku nie ma ciśnienia i nie ma co popychać zawora ale to wystarczy 15-20 s i ciśnienie już jest
Chyba , że jest tam tak dużo nagaru , że się haczy


Sprawdź ciśnienie i daj znać co i jak

: 12 lis 2011, 20:28
autor: Gajek
Z tym ciśnieniem będzie ciężko, nie mam od kogo pożyczyć.

Brat zauważył jeszcze, że rano po odpaleniu nie ma ssania tzn. nie wchodzi na 1500 obr/min
tylko od razu jest 900obr. Ale raz na jakiś czas ssanie się załączy, wskoczy na wyższe obroty i szarpania nie ma, pracuje tak jak powinien. Co jest odpowiedzialne za ssanie? Krokowy jest sprawny.