: 24 lip 2008, 21:10
kazdy silnik 16 zaworowy jest kolizyjny wystarczy o zabek zle ustawic rozrzad i zawory tluka w tloki
w 1,6 EFI ze wspomaganiem teoretycznie też trzeba to robić a w praktyce okazuje się że wystarczy odkręcić mocowania zbiorniczków wyrównawczych i bez odpinania węży odsunąć te zbiorniczki. Ja tak u siebie wymieniałem rozrząd i żadnych płynów nie spuszczałem. Podobnie zresztą w każdej publikacji pisze że do wymiany uszczelniaczy trzonków zaworowych trzeba ściągać głowicę - praktyka uczy że można to zrobić bez odkręcania głowicy - przynajmniej w CVHProcurator pisze:(trzeba spuszczać płyn z chłodnicy, olej ze wspomagania kierownicy i w ogóle odkręcać dużo rzeczy)
Dokładnie tak było u mnie robione.Yagr pisze:wystarczy odkręcić mocowania zbiorniczków wyrównawczych i bez odpinania węży odsunąć te zbiorniczki.