Strona 2 z 2

: 20 sty 2009, 03:02
autor: kowal
cidzej, już kilka razy tłumaczyłem siutkowi. miałem identyczne zachowanie, wymieniłem potencjometr przepustnicy i jest ok. siutek woli opcję kupna krokowca za 60 zł niż potencjometru za 180 zł :D

P.S
pedał nie zostawał w podłodze :cool:

: 20 sty 2009, 08:10
autor: siutek
kowal, to nie do konca tak, wiadomo - im taniej wyjdzie naprawa tym lepiej. ale naprawie to, co mi szwankuje. stawiam na krokowca, bo jakis czas temu, udalo mi sie go wyjac, i sprobowalem go przeczyscic, ale widocznie zrobilem to troche nieudolnie, bo auto chodzilo poprawnie przez 2 dni po tej operacji, po czym obroty znowu zaczely wariowac.

jesli bede mial pewnosc ze to potencjometr, to kupie potencjometr. co za problem :P

: 20 sty 2009, 08:16
autor: cidzej
ja mialem to samo i nie mialo to nic wspolnego z potencjometrem

: 20 sty 2009, 10:39
autor: Muminek
ja mam podobnie :D Często jest tak, że jadę, wrzucam luz a tam 2,5-3,5k obrotów :D Zatrzymam się a obroty spadają do 2k i nic ;] zgaszę autko-> odpalę i obroty prawidłowe :D Nie wiem czego to przyczyna, chętnie dowiem się co jest grane :D

: 20 sty 2009, 10:43
autor: siutek
Muminek, przeczytaj ten temat od poczatku, powinienes miec jako tako naswietlona sprawe :)

: 20 sty 2009, 10:48
autor: cidzej
sprawdzcie czy w momencie wyrzucania na luz - jak oborty sie utrzymuja na tych 2-3 tys rpm - czy silniczek krokowy naciska na przepustnice. jezeli nie naciska tylko jest cofniety to moze byc przycinajaca sie przepustnica