czy to krokowiec??

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
kowal
Posty: 1787
Rejestracja: 19 mar 2007, 23:18
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: kowal »

cidzej, już kilka razy tłumaczyłem siutkowi. miałem identyczne zachowanie, wymieniłem potencjometr przepustnicy i jest ok. siutek woli opcję kupna krokowca za 60 zł niż potencjometru za 180 zł :D

P.S
pedał nie zostawał w podłodze :cool:
Profesjonalna kosmetyka samochodowa.
Pranie, usuwanie rys, zabezpieczenie, renowacja, detailing
www.car-efekt.pl
"Twoje auto, Twoją wizytówką"
Awatar użytkownika
siutek
Posty: 1610
Rejestracja: 08 lip 2007, 01:25
Lokalizacja: toruń/chełmża
Kontakt:

Post autor: siutek »

kowal, to nie do konca tak, wiadomo - im taniej wyjdzie naprawa tym lepiej. ale naprawie to, co mi szwankuje. stawiam na krokowca, bo jakis czas temu, udalo mi sie go wyjac, i sprobowalem go przeczyscic, ale widocznie zrobilem to troche nieudolnie, bo auto chodzilo poprawnie przez 2 dni po tej operacji, po czym obroty znowu zaczely wariowac.

jesli bede mial pewnosc ze to potencjometr, to kupie potencjometr. co za problem :P
jest: Peugeot 206+ 1.4HDI, 2009 | VW Polo 2003 1,4 TDI
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11776
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

ja mialem to samo i nie mialo to nic wspolnego z potencjometrem
Muminek

Post autor: Muminek »

ja mam podobnie :D Często jest tak, że jadę, wrzucam luz a tam 2,5-3,5k obrotów :D Zatrzymam się a obroty spadają do 2k i nic ;] zgaszę autko-> odpalę i obroty prawidłowe :D Nie wiem czego to przyczyna, chętnie dowiem się co jest grane :D
Awatar użytkownika
siutek
Posty: 1610
Rejestracja: 08 lip 2007, 01:25
Lokalizacja: toruń/chełmża
Kontakt:

Post autor: siutek »

Muminek, przeczytaj ten temat od poczatku, powinienes miec jako tako naswietlona sprawe :)
jest: Peugeot 206+ 1.4HDI, 2009 | VW Polo 2003 1,4 TDI
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11776
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

sprawdzcie czy w momencie wyrzucania na luz - jak oborty sie utrzymuja na tych 2-3 tys rpm - czy silniczek krokowy naciska na przepustnice. jezeli nie naciska tylko jest cofniety to moze byc przycinajaca sie przepustnica
ODPOWIEDZ