Strona 2 z 2

: 05 wrz 2010, 20:23
autor: Jamszoł
Najprościej - cała belka

: 05 wrz 2010, 20:39
autor: iglaxr3i
Jamszoł pisze:Najprościej - cała belka
bzdura ,wystarczy odkrecic bebny z piastami i wkrecic tarczo bebeny z piastami na stara belke.
Roztaw srub i nitów jest ten sam ,róznica to linka od recznego .
Przerabiałem to wiem ,kazda belka tylna w essie do mk6 jest taka sam jesli chodzi o 3 i 5 drzwiówki.Tzn. 3 do 5 nie pasuje ,3 do 3 tak.

Pamietajcie ze dojda wam wieksze koszty eksploatacyjne czyli inne tarcze ,i okładziny te juz ciezko dostac ,problem moze byc tez przy wymianie zuzytych tłoczków.

: 05 wrz 2010, 20:44
autor: KacpeR
No właśnie tylko czy były 5-drzwiowe z tarczami z tyłu? (temat może zmylić wiem ;) )

: 05 wrz 2010, 20:48
autor: Yagr
KacpeR, czy 3D czy 5D -belka była taka sama ;) jesli w 3d przekładka jest P&P to w 5D też powinno pasowac ;)

: 05 wrz 2010, 20:52
autor: KacpeR
A jak jest z ABS-em? Ja nie mam, ale RSki chyba miały, nie? Nie będzie to przeszkadzać jakoś??

: 05 wrz 2010, 20:55
autor: Jamszoł
Jamszoł pisze:Najprościej - cała belka
iglaxr3i pisze:bzdura
Nie byłem pewien co do rozstawu śrub i proszę na mnie tu nie krzyczeć :razz: :mrgreen: :mrgreen:
Kacperek się spytał tak :
Podłączę się do tematu. Czy dużym problemem jest przekładka tarcz tylnych z RS'a w miejsce bębnów?
Więc jak to się ma do twojej wypowiedzi :?:
iglaxr3i pisze:kazda belka tylna w essie do mk6 jest taka sam jesli chodzi o 3 i 5 drzwiówki.Tzn. 3 do 5 nie pasuje ,3 do 3 tak.
Pokaż mi 5D RS-a - orginalnego - nie modzonego :razz: :mrgreen:

: 05 wrz 2010, 23:40
autor: iglaxr3i
Jurek bastujemy ,chodziło mi o same przełozenie tarcz na bebny, i fakt org,na 5 d rs-a nie ma.Co do abs-u to jesli jest w rs-ie i jest w wersji escorta 5drz. to odp jest prosta da sie i tu załozyc.

w swoim watku powinienem miec opisane co i jak .