Strona 2 z 2

: 16 kwie 2008, 12:46
autor: Ven
Czyli możliwe że rzuca na lewo i prawo z powodu jednego małego luzu na gumie wachacza? :roll:

Po wymianie z wąskich 155 13tek na szerokie 195 15calowe kolka tez cos podobnego odczuwam, tylko nie wiem czy to przez koleiny czy to wlasnie przez cos w zwiasie? :roll:

: 16 kwie 2008, 14:09
autor: Arcadio
mi kiedyś zjheżdzał w lewo. Też wsyztsko było sprawdzone. Pomogła wymiana mcpersonów i jak to mówił fachowiec "bujnęli go na kołysce" tzn wyprostowali i jezi teraz jak po szynach,.

: 16 kwie 2008, 22:09
autor: deathrider_85
Ven pisze:Czyli możliwe że rzuca na lewo i prawo z powodu jednego małego luzu na gumie wachacza? :roll:

Po wymianie z wąskich 155 13tek na szerokie 195 15calowe kolka tez cos podobnego odczuwam, tylko nie wiem czy to przez koleiny czy to wlasnie przez cos w zwiasie? :roll:
Mały luz na gumie, robi duży luz na kole.

: 17 kwie 2008, 18:08
autor: Jamszoł
deathrider_85 pisze:Mały luz na gumie, robi duży luz na kole.
Dokładnie - przy tylnonapędowym nawet bym sobie głowy nie zawracał takim luzem.
Acha - na szarpakach nie było tego luzu widać.
Do sprawdzenia użyłem właściciela wozu i własnego oka wspomaganego dotykiem ręki.

: 17 kwie 2008, 22:47
autor: Ven
jamszoł pisze: Acha - na szarpakach nie było tego luzu widać.
Do sprawdzenia użyłem właściciela wozu i własnego oka wspomaganego dotykiem ręki.
To nie dziwne? Przeciez szarpaki wskazuja wlasnie luzy na elementach zawiechy?

Kurcze moze u mnie to samo - bylem na szarpakach 2 razy w ciagu ost 2 m-cy i wynik ten sam - mowia ze brak luzow, ze jezdzic, a dlaczego sciaga i plywa tego nie wiedza :???:

Jamszoł, kolego, jak żeś wymacał ten luz -- ręcznie? Coś jak jedna osoba buja auto, druga maca gumy? Można to sprawdzić bez kanału, podnosząc na żabie? Bo chciałbym to też tak ocenić, czy wymieniać czy to nie to :???:

: 17 kwie 2008, 22:55
autor: deathrider_85
Może amorki już nie te.

: 17 kwie 2008, 23:19
autor: Jamszoł
Bez podnoszenia auta - ma być zawiecha dociążona - po staremu - jeden siedzi za kierą i nią majta - dość szybkie ruchy ale dość mocne ( co najmniej 20 cm w lewo i prawo)
W tym czasie Ty siedż z głową przy gumach wahacza - szczegulnie tej przedniej.
Wahacz w tym miejscu nie ma prawa przesuwać się w lewo i prawo.

: 18 kwie 2008, 00:06
autor: Ven
Dzieki, sprawdze. Ciekawe czy to gumy. Jak nie to sie wnerwie. Bo wtedy hamulce bede rozbierał...a nie wiem czy dojde o co tam biega i jak sie za to zabrac... :razz: