Strona 2 z 13

: 12 lut 2005, 11:44
autor: Maniurka78
Co do podświetlenia od spodu to trzeba niestety dołożyć parę żaróweczek zeby efekt był przyzwoity i miało to ręce i nogi.

: 12 lut 2005, 15:31
autor: Domino
a wiecie moze czy RS mial seryjnie czerwone podswietlenie zegarow, bo widzialem 2 szt i mialy czerwone, aha i moze wiecie jak mozna zmienic podswietlenie w zegarku???
pozdro.

: 12 lut 2005, 15:49
autor: Maniurka78
Tak RS-y miały seryjnie czerwone tyle że od spodu na (powiedzmy)jasny żółty. Cp do zegraka to wstwiłem tam niebieską diodkę 5mm, z ta jednak różnicą ze świeci cały czas tak samo (wiadomo dioda) anie jak jest standartowo że po zapaleniu świteł trochę ciemniej świeci :wink:

: 12 lut 2005, 18:17
autor: Model mt
Ja bym chciał zmienić kolor podświetlenia na niebieski, ale troche boje się rozbierania całej dechy.

: 12 lut 2005, 18:24
autor: ORION
Ja sobie zrobiłem troche czasu to zajmuje ale nie ma czego się bać. Nie mam niestety fotek :(

: 12 lut 2005, 18:40
autor: Domino
dzieki maniurka, w takim razie w niedlugim czasie biore sie za ten zegarek bo strrasznie mnie wnerwia ten zielony kolor do niczego nie pasuje :evil:

: 13 lut 2005, 16:18
autor: WieSiu
Yukas pisze:Na czym polega ta kalibracja :roll:

Trudno to zrobić :?:
na tym,ze podczas zakladania nowych tarcz trzeba sciagnac wskazowki,a jak sie je sciagnie,to potem ciezko jest je ulozyc w te miejsca jak byly, czyli aby dobrze wskazywaly. Niestety bez dobrej znajomosci swojego samochodu bedzie ciezko sie za to zabrac (po prostu trzeba wiedziec w jakich warunkach gdzie powinna sie znajdowac wskazowa zeby ja na te miejsce ustawic, to wlasnie nazwalem kalibracja)

: 13 lut 2005, 17:17
autor: Mariusz
rozmawialem z gosciem co troszke sie zna na licznikach i poradzil zeby przed sciagnieciem wskazowek zaznaczyc mazakiem slad na wskazowce i tym druciku na ktorej jest zamocowana, trzeba to zrobic tak aby dana linia byla ciagla i zachodzila tu i tu, pozniej sciagasz wskazowki robisz swoje, a jak zakladasz to patrzysz na te linie i ponoc wsio ok. jak to w praktce nie wiem bo nie robilem ale moze na wiosne ;))

: 13 lut 2005, 18:33
autor: Maniurka78
Nie wiem w jakim aucie to twój znajomy robił ale w Escorcie nie masz takiej możliwości żeby pomalowac wskazówke razem z "rducikiem"jedną ciągła linią, gdyż wskazówka przylega niemalże do tarczy a od spopdu nie ma szans :wink:

: 15 lut 2005, 00:41
autor: Yukas
Dzięki "Wiesiu" za ładny opis :D
To może poczekam, aż kumpel przyjedzie latem z Angli to mi pomoże to zrobić, bo u siebie już wymieniał, a nie wiedziałem że jest z tym tyle zabawy :wink:

: 15 lut 2005, 01:06
autor: Mariusz
maniurka on to robil kiedys m.in w oplu vektrze chyba, szkoda ze w esim nie da rady bo ulatwilo by to sprawe

: 15 lut 2005, 11:54
autor: Maniurka78
Ogólnie operacja nie jest aż tak drastycznie trudna. Poprostu trochę zabawy i tyle. Jak będziesz chciał, a będziesz w Szprotawie to możemy się razem pobawić. We dwóch szybciej nam pójdzie :wink: :P

: 15 lut 2005, 13:21
autor: Yukas
"Maniurka78" gdzie dokładnie zdnajduje się Szprotawa :?:

: 15 lut 2005, 16:41
autor: Maniurka78
Jeżeli to ta co myślę (bliko mnie) to koło Żagania na dolnym śląsku :wink:

: 15 lut 2005, 16:49
autor: Yukas
uuuu... to troche daleko ode mnie :wink:

Jeśli następny zlocik będzie we Wrocławiu to jeszcze przyjade, bo mam rodzinke we Wrocławiu, ale jak gdzieś dalej to już raczej nie dam rady :(