Strona 2 z 13
: 12 lut 2005, 11:44
autor: Maniurka78
Co do podświetlenia od spodu to trzeba niestety dołożyć parę żaróweczek zeby efekt był przyzwoity i miało to ręce i nogi.
: 12 lut 2005, 15:31
autor: Domino
a wiecie moze czy RS mial seryjnie czerwone podswietlenie zegarow, bo widzialem 2 szt i mialy czerwone, aha i moze wiecie jak mozna zmienic podswietlenie w zegarku???
pozdro.
: 12 lut 2005, 15:49
autor: Maniurka78
Tak RS-y miały seryjnie czerwone tyle że od spodu na (powiedzmy)jasny żółty. Cp do zegraka to wstwiłem tam niebieską diodkę 5mm, z ta jednak różnicą ze świeci cały czas tak samo (wiadomo dioda) anie jak jest standartowo że po zapaleniu świteł trochę ciemniej świeci

: 12 lut 2005, 18:17
autor: Model mt
Ja bym chciał zmienić kolor podświetlenia na niebieski, ale troche boje się rozbierania całej dechy.
: 12 lut 2005, 18:24
autor: ORION
Ja sobie zrobiłem troche czasu to zajmuje ale nie ma czego się bać. Nie mam niestety fotek

: 12 lut 2005, 18:40
autor: Domino
dzieki maniurka, w takim razie w niedlugim czasie biore sie za ten zegarek bo strrasznie mnie wnerwia ten zielony kolor do niczego nie pasuje

: 13 lut 2005, 16:18
autor: WieSiu
Yukas pisze:Na czym polega ta kalibracja
Trudno to zrobić

na tym,ze podczas zakladania nowych tarcz trzeba sciagnac wskazowki,a jak sie je sciagnie,to potem ciezko jest je ulozyc w te miejsca jak byly, czyli aby dobrze wskazywaly. Niestety bez dobrej znajomosci swojego samochodu bedzie ciezko sie za to zabrac (po prostu trzeba wiedziec w jakich warunkach gdzie powinna sie znajdowac wskazowa zeby ja na te miejsce ustawic, to wlasnie nazwalem kalibracja)
: 13 lut 2005, 17:17
autor: Mariusz
rozmawialem z gosciem co troszke sie zna na licznikach i poradzil zeby przed sciagnieciem wskazowek zaznaczyc mazakiem slad na wskazowce i tym druciku na ktorej jest zamocowana, trzeba to zrobic tak aby dana linia byla ciagla i zachodzila tu i tu, pozniej sciagasz wskazowki robisz swoje, a jak zakladasz to patrzysz na te linie i ponoc wsio ok. jak to w praktce nie wiem bo nie robilem ale moze na wiosne

)
: 13 lut 2005, 18:33
autor: Maniurka78
Nie wiem w jakim aucie to twój znajomy robił ale w Escorcie nie masz takiej możliwości żeby pomalowac wskazówke razem z "rducikiem"jedną ciągła linią, gdyż wskazówka przylega niemalże do tarczy a od spopdu nie ma szans

: 15 lut 2005, 00:41
autor: Yukas
Dzięki "Wiesiu" za ładny opis
To może poczekam, aż kumpel przyjedzie latem z Angli to mi pomoże to zrobić, bo u siebie już wymieniał, a nie wiedziałem że jest z tym tyle zabawy

: 15 lut 2005, 01:06
autor: Mariusz
maniurka on to robil kiedys m.in w oplu vektrze chyba, szkoda ze w esim nie da rady bo ulatwilo by to sprawe
: 15 lut 2005, 11:54
autor: Maniurka78
Ogólnie operacja nie jest aż tak drastycznie trudna. Poprostu trochę zabawy i tyle. Jak będziesz chciał, a będziesz w Szprotawie to możemy się razem pobawić. We dwóch szybciej nam pójdzie

: 15 lut 2005, 13:21
autor: Yukas
"Maniurka78" gdzie dokładnie zdnajduje się Szprotawa

: 15 lut 2005, 16:41
autor: Maniurka78
Jeżeli to ta co myślę (bliko mnie) to koło Żagania na dolnym śląsku

: 15 lut 2005, 16:49
autor: Yukas
uuuu... to troche daleko ode mnie
Jeśli następny zlocik będzie we Wrocławiu to jeszcze przyjade, bo mam rodzinke we Wrocławiu, ale jak gdzieś dalej to już raczej nie dam rady
