Strona 2 z 2
: 17 lut 2008, 22:18
autor: deathrider_85
mikruss pisze:deathrider_85 pisze:A nie lepiej silnik 2.0 16V 136KM
moze i lepiej ale za duzo z tym roboty, do tego nie chce mi calej budy w srodku przerabiac, no i skrzynia biegów zostaje stara...ale to tylko plany...
RQB w miejsce mojego wchodzi bez zadnego problemu

Z tego co się orientuje, to skrzynie przy RQB będziesz musiał zmienić, a przynajmniej powinieneś, bo krótsze przełożenia ma. Poza tym, to tak czy inaczej nowe zawieszenie i hamulce dodatkowo Ci się przydadzą

.
: 17 lut 2008, 22:21
autor: mikruss
RQB ma tą sama w zasadzie wagę co 1.6 (min różnice), zeby skrzynie wymienic musialbym sanki zmienic jezeli chcialbym MTX'a a krotszych przelozen nie chce

, ta skrzynia moją jazdę wytrzyma. Co do hamowników z tyłem będzie ciężko, nad przodem będę myślał ale w chwili obecnej są te same co bodajrze w 1.8 115 PS więc moze dadza rade na jakis czas ( w tej chwili zachamowanie auta ze 180 km/h to zaden problem a tak szybko jade raz na rok

)...
: 17 lut 2008, 23:01
autor: deathrider_85
mikruss pisze:RQB ma tą sama w zasadzie wagę co 1.6 (min różnice), zeby skrzynie wymienic musialbym sanki zmienic jezeli chcialbym MTX'a a krotszych przelozen nie chce

, ta skrzynia moją jazdę wytrzyma. Co do hamowników z tyłem będzie ciężko, nad przodem będę myślał ale w chwili obecnej są te same co bodajrze w 1.8 115 PS więc moze dadza rade na jakis czas ( w tej chwili zachamowanie auta ze 180 km/h to zaden problem a tak szybko jade raz na rok

)...
Ja mam standardowe hamulce (niestety dopiero xr3i 130KM miał lepsze

), ale wyposażone w tarcze nacinane ATE i na zimówkach przy ponad 130km/h dam radę zablokować koła tak, że nie jest źle. Co do tyłu, to w zasadzie jak masz zamiar jeździć w więcej niż 1-2 osoby z dużymi prędkościami, to dopiero wtedy warto inwestować.
: 17 lut 2008, 23:12
autor: mikruss
deathrider_85 pisze:więcej niż 1-2 osoby z dużymi prędkościami, to dopiero wtedy warto inwestować.
raczej nie będe bo w kombi są problemy aby wymienic bębny na coś sensownego....
Ja raczej szybko nie jeżdże ale warto miec zapas pod nogą
W trasie max 130 jeżdze wiec to co jest to starczy...oprócz motoru

: 18 lut 2008, 15:26
autor: orion
mikruss, zaczynasz przeróbki nie od tej strony co trzeba, najpierw robi się hamulce i zawias dla własnego bezpieczeństwa ale skoro tak wybrałeś to twoja sprawa
do kombicy na tył powinny bez problemu podejść tarcze i zaciski z RS2000 może niedługo będę miał komplet jak jesteś zainteresowany to daj znać
: 18 lut 2008, 16:23
autor: emceha
orioninblue pisze:do kombicy na tył powinny bez problemu podejść tarcze i zaciski z RS2000
Jest belka cała na alledrogo
http://moto.allegro.pl/item313002637_ty ... czami.html
: 18 lut 2008, 18:54
autor: mikruss
dobra chłopaki nad tymi hamulcami bede myslal ale znajomy we Wrocku ma w kombi silnik RS i ma tylko przod wymieniony i hamują super.
1. Co do tyłu i kombicy-belka jest całkiem inna (inaczej springi mocowane), chyba ze mozna tylko tarczo bębny załozyc to spoko, to zapewne zrobie.
2. Druga sprawa to linki, czy będą pasować te co mam czy muszę się zaopatrzyc w te od RS'a/XR3i ??
3. No i trzecia sprawa zawiecha - tez kiedys tam będą inne springi bo amory mają ponad 80% i myśle nad springami max -30mm bo przód w mk 7 jest piekielnie nisko i myśle ze przod dam -30 mm a tył -40 bo w tej chwili escort cały czas z górki jeździ
Tak więc chłopaki nie bójcie się jak już silnik będę wymieniał to inne też ale z czasem.
A silnik zapewne jak kupię to i tak polezy u mechanika na kapitalce, i nie prędzej jak w kwietniu zawita do auta. Teraz tylko fundusze potrzebne
PS. Ktos chetny na moje fele 14" + opony

: 19 lut 2008, 08:17
autor: fryszard
no no widze ze temacik sie rozwija, coraz wiecej pierdołów sie wypisuje:) no popatrzymy jak to wychodzi..
"bo przód w mk 7 jest piekielnie nisko"
o kurde tu to poleciałes po całości:) no uśmiałem sie na maxa.
: 19 lut 2008, 09:57
autor: Yagr
fryszard pisze:o kurde tu to poleciałes po całości:) no uśmiałem sie na maxa.
nie napiżaj w kolegę bo "gleba" to pojęcie względne

dla ciebie oznacza tarcie zderzakiem o asfalt a dla kogoś innego problemy z podjazdem pod krawężnik

: 19 lut 2008, 15:29
autor: mikruss
Frysiek ja smigam po Wrocku caly czas a krawezniki w tej chili juz mnie dobijają bo juz dwa razy urwalem tablice rejestracyjba, takie tutaj sa, zreszta nie tylko tutaj. do tego sprezarka klimy wisi nizej niz miska-kolejna przeszkoda, a do tego escort jest wystarczająco twardy na nasze drogi.ale jakies obnizenie bedzie ale max to 40 mm, dla mnie wiecej to hard core, ale wiadzialem jak niektorzy maja-60mm to jest dopiero taczka

: 19 lut 2008, 15:37
autor: emceha
mikruss pisze:chyba ze mozna tylko tarczo bębny załozyc to spoko, to zapewne zrobie.
Można jak najbardziej

Odkręcasz oryginalne piasty i przykręcasz te od RS-a
mikruss pisze:Druga sprawa to linki, czy będą pasować te co mam czy muszę się zaopatrzyc w te od RS'a/XR3i ??
Niestety nie będą pasować. Inne mocowanie do mechanizmu w tarczobębnie niż do bębna. Przy bębnie linka jest zakończona takim walcowatym czopem który się zaczepia za uchwyt a w RS/XR3i na koncach linki jest prostokątne oczko zaczepiane za haczyk w mechaniźmie
mikruss pisze:ale wiadzialem jak niektorzy maja-60mm to jest dopiero taczka
Jakaś aluzja???
Szukaj używanego gwintu do kombi

Najlepsze rozwiązanie. Tylko musisz szukać po ebayach bo u nas ni chu chu nie znajdziesz

: 19 lut 2008, 15:48
autor: fryszard
ostatnio na allegro był gwint ale króciutko stał. a co do -60 widziałem ludzi co mjaja -100 i wiecej i nie narzekają, ja swoim tez jerzdze wszedzie, i nie narzekam.
: 19 lut 2008, 15:50
autor: emceha
fryszard pisze:a co do -60 widziałem ludzi co mjaja -100 i wiecej i nie narzekają
He he kojarzę jednego takiego tyko że zdrajca sprzedał escorta

i teraz Passatem się buja, z resztą też na gwincie

: 20 lut 2008, 07:03
autor: fryszard
jego miedzy innymi tez:P