Głośniki 165mm na przód w MK5
Moderator: Moderatorzy
Witam,
Generalnie ja zmieniłem tydzień temu z magnatów 13 na pioniery 16 (dwu drożne 90), co prawda w mk7, głośniki grały ładnie zanim założyłem tapicerkę, teraz przygłuszają głośniki z tyłu, dzwięk jest przytłumiony ponieważ głosnik jest sporo przykryty przez tapicerkę(może inaczej jest w mk5) generalnie to nie polecam... a przy głośniejszej muzie można dostać świra bo strasznie daje po uszach...
tak więc podpisuje się pod tym co pisze lordpablo
pozdrawiam
Generalnie ja zmieniłem tydzień temu z magnatów 13 na pioniery 16 (dwu drożne 90), co prawda w mk7, głośniki grały ładnie zanim założyłem tapicerkę, teraz przygłuszają głośniki z tyłu, dzwięk jest przytłumiony ponieważ głosnik jest sporo przykryty przez tapicerkę(może inaczej jest w mk5) generalnie to nie polecam... a przy głośniejszej muzie można dostać świra bo strasznie daje po uszach...
tak więc podpisuje się pod tym co pisze lordpablo
pozdrawiam
fotek nie wkleilem bo nie mam czasu niestety... co do tego co giereq, piszesz to faktycznie montowanie głośników w takim miejscu jest delikatnie mowiąc skrajnym debilizmem ale co zrobić, fater ford tak wymyslił i tak musi byc... bo chyba ze ma sie elektryczne szybki i stac kogos na taschki.... jednakze jak ja zamontowałem w drzwiach głośniki średnioniskotonowe to biedy nie ma, tapicerka wogole nie zagłusza głośników ;> jesli sie jeszcze dobrze ustawi tweetery (na słupkach lub na desce)to mozna uzyskac bardzo ładny dzwiek... no chyba ze sie montuje głośniki współosiowe ktore moim zdaniem nigdy nie zagraja porzadnie... lepiej kupic najtanszy zestaw odseparowany niz wspołosiówki na przod...
dobry zestaw 16cm odseparowany na przod, wytłumione drzwi to moim zdaniem podstawa car audio, pozniej tylko wzmacniacz i skrzynka do bagaznika i tyle w tym temacie.
dobry zestaw 16cm odseparowany na przod, wytłumione drzwi to moim zdaniem podstawa car audio, pozniej tylko wzmacniacz i skrzynka do bagaznika i tyle w tym temacie.
siemanko, nie bede zakladal osobnego tematu bo po co
czy ktos sie orientuje, czy do glosnikow BLAUPUNKT GTx 652 potrzebne sa zwrotnice?? no i mimo wszystko fajnieby bylo gdyby ktos wrzucil fotki 16tek w drzwiach... jestem ciekaw jak to wyglada...
pozdrawiam
czy ktos sie orientuje, czy do glosnikow BLAUPUNKT GTx 652 potrzebne sa zwrotnice?? no i mimo wszystko fajnieby bylo gdyby ktos wrzucil fotki 16tek w drzwiach... jestem ciekaw jak to wyglada...
pozdrawiam
jest: Peugeot 206+ 1.4HDI, 2009 | VW Polo 2003 1,4 TDI
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
- cidzej
- Posty: 11736
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
NIE !siutek pisze:czy ktos sie orientuje, czy do glosnikow BLAUPUNKT GTx 652 potrzebne sa zwrotnice??
co do 16 w drzwiach to będą zapewne wygladac podobnie jak 13cm u mnie (zerknij na avatar)
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
- cidzej
- Posty: 11736
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
bo to zwykłe głośniki dwudrożne, współosiowe, z tweeterem piezoelektrycznym, zawierającym w swej budowie zwrotnice (a dokladniej zwykly kondensator), fabrycznie podpiety(na stale) róznolegle z glosnikiem midbasowym - posiada tylko jedna pare konektorów zasilających - nie da sie niezaleznie podlaczyc niezaleznie midbasu i twetera bez ciecia przewodow = utraty gwarancji.
jak chcesz niebieskie punkty w wersji dwudroznej + zwrotnica to zerknij na serie Velocity (czy jak to sie pisze), ale w komplecie od razu dostajesz zwrotnice
ja mam u siebie teraz BGx 663 wersja HP - sinus 50W - zajebiaszcze są - polecam MARKKO zresztą słyszał je i może się o nich wypowiedziec, tylko polecam do nich wzmacniacz
jak chcesz niebieskie punkty w wersji dwudroznej + zwrotnica to zerknij na serie Velocity (czy jak to sie pisze), ale w komplecie od razu dostajesz zwrotnice
ja mam u siebie teraz BGx 663 wersja HP - sinus 50W - zajebiaszcze są - polecam MARKKO zresztą słyszał je i może się o nich wypowiedziec, tylko polecam do nich wzmacniacz
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
osz fuck pomylilem zestawy, chodzilo mi o BLAUPUNKT GTc 652, jedna literka liczylem wydac na gosniczki ok 100, i ta seria podchodzi mi najbardziej, velocity jest prawie 2 razy drozsze...
Ostatnio zmieniony 06 lut 2008, 15:05 przez siutek, łącznie zmieniany 1 raz.
jest: Peugeot 206+ 1.4HDI, 2009 | VW Polo 2003 1,4 TDI
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
- cidzej
- Posty: 11736
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
i dalej nie potrzeba zwrotnicy ... to jest to samo co GTx tylko w wersji osobno midbas, osobno tweeter, ale tweeter dalej zawiera w swojej strukturze prosty filtr (na bazie kondensatora) i podpina sie go rownolegle do midbassu bez żadnej zwrotnicy - cyzli Gtc to to samo co GTX tylko w dwóch częśćiach - dzieki temu midbas mozesz walnać w drzwi (np. tak jak u mnie w lagunie na dole drzwi w poblizu nóg), a gwizdek w słupek albo w deske rodzielczą dzieki czemu lepiej slychac wysokie tony i troszke sie poprawia scenasiutek pisze:chodzilo mi o BLAUPUNKT GTc 652, jedna literka
jak chcesz cos niezaleznego blaupunkta to zerknij to http://www.blaupunkt.com/pl/7606343000_main.asp
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
nie, ty masz glosnik na tapicerce lub maskownice na tapicerze a 16 montujesz pod tapicere i dopiero po dokladniejszym przyjzeniu da sie zauwazyc ze pod ogyginalna tapicera sa nieoryginalne, wieksze glosnikicidzej pisze:co do 16 w drzwiach to będą zapewne wygladac podobnie jak 13cm u mnie (zerknij na avatar)
- cidzej
- Posty: 11736
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
ja mam glosniki przykrecone od tylu do tapicerki a na tym od zewnatrz maskownice - wiem dokladnie, bo sam je montowalem
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415