: 25 sty 2008, 00:13
Nie jestem pewny co do waszych podpowiedzi.
Po mojemu to padło łożysko wałka , który przekazuje obroty ze sprzęgła
( wałek sprzęgłowy) a co za tym idzie wałek z kołami zębatymi poszedł pod kontem - zęby od wałka odbiorczego nie trafiły na zęby wałka sprzęgłowego - wykruszyły się a dodatkowo w którymś miejscu pękła skrzynia biegów i wylatuje z niej olej.
Oczywiście mowa o kołach zębatych na tych wałkach.
Podczas wykruszania gdy zęby na siebie wlazły powstało udeżenie któregoś wałka w korpus skrzyni i przez to obudowa skrzyni pękła.
Proponuje jednak wsadzić głowę pod wóz i sprawdzić.
Pęknięcie skrzyni może być od strony sprzęgła - wówczas nie będziemy widzieć skąd leci olej bo poleci on z obudowy sprzęgła.
MAM NADZIEJĘ ŻE NIE TRAFIŁEM Z DIAGNOZˇ.
Po mojemu to padło łożysko wałka , który przekazuje obroty ze sprzęgła
( wałek sprzęgłowy) a co za tym idzie wałek z kołami zębatymi poszedł pod kontem - zęby od wałka odbiorczego nie trafiły na zęby wałka sprzęgłowego - wykruszyły się a dodatkowo w którymś miejscu pękła skrzynia biegów i wylatuje z niej olej.
Oczywiście mowa o kołach zębatych na tych wałkach.
Podczas wykruszania gdy zęby na siebie wlazły powstało udeżenie któregoś wałka w korpus skrzyni i przez to obudowa skrzyni pękła.
Proponuje jednak wsadzić głowę pod wóz i sprawdzić.
Pęknięcie skrzyni może być od strony sprzęgła - wówczas nie będziemy widzieć skąd leci olej bo poleci on z obudowy sprzęgła.
MAM NADZIEJĘ ŻE NIE TRAFIŁEM Z DIAGNOZˇ.