Nie jestem pewny co do waszych podpowiedzi.
Po mojemu to padło łożysko wałka , który przekazuje obroty ze sprzęgła
( wałek sprzęgłowy) a co za tym idzie wałek z kołami zębatymi poszedł pod kontem - zęby od wałka odbiorczego nie trafiły na zęby wałka sprzęgłowego - wykruszyły się a dodatkowo w którymś miejscu pękła skrzynia biegów i wylatuje z niej olej.
Oczywiście mowa o kołach zębatych na tych wałkach.
Podczas wykruszania gdy zęby na siebie wlazły powstało udeżenie któregoś wałka w korpus skrzyni i przez to obudowa skrzyni pękła.
Proponuje jednak wsadzić głowę pod wóz i sprawdzić.
Pęknięcie skrzyni może być od strony sprzęgła - wówczas nie będziemy widzieć skąd leci olej bo poleci on z obudowy sprzęgła.
MAM NADZIEJĘ ŻE NIE TRAFIŁEM Z DIAGNOZˇ.
Coś strzeliło i wylał sie olej
Moderator: Moderatorzy
- Jamszoł
- Posty: 22192
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Ja też i to nie raz i nie dwa.
Napisałeś tylko - zapytałeś się czy nie ma pęknięcia.
Postanowiłem to rozwinąć i wyjaśnić - jak dochodzi do pęknięcia.
Przyczyna , zawsze jest ta sama - łożysko któregoś wałka .
Rozwinołem po to - aby niedowiarki nie oponowali , że to nie możliwe.
Napisałeś tylko - zapytałeś się czy nie ma pęknięcia.
Postanowiłem to rozwinąć i wyjaśnić - jak dochodzi do pęknięcia.
Przyczyna , zawsze jest ta sama - łożysko któregoś wałka .
Rozwinołem po to - aby niedowiarki nie oponowali , że to nie możliwe.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]