Strona 2 z 2

: 17 sty 2008, 13:25
autor: orion
naciśnij te bolce na wężykach i musi zejść

: 17 sty 2008, 13:27
autor: Przemo
ok ide robic bo kumpel czeka.. koszt zamiennika 30zl.. jakis hans pries topran germany:D

: 17 sty 2008, 15:14
autor: Przemo
emceha pisze:Przemo, sprawdź jeszcze jedną rzecz. Do kolektora dolotowego idzie nad silnikiem spłaszczona rura od powietrza. Łączy się z kolektorem już jako okrągła, jest tam taki oring gumowy. Sprawdź czy on dobrze tam siedzi i czy wogóle ci przypadkiem nie zwślizgnęła się z kolektora. Ja miałem podobne objawy i to była wina ześliźniętej rury od powietrza.
siedzi na swoim miejscu..

to jednak nei filtr paliwa:/ cos my tyka jak zegarek zaczelo i wydaje mi sie ze odlglos dochodzi kolo przepustnicy

: 18 sty 2008, 11:18
autor: Przemo
zrobilem test diagnostyczny tylko nie wiem jak czytac te kody bledow.. link do wideo: http://wyslijplik.pl/download.php?sid=uZez9zI0

cisnienia pompy nei mam czym sprawdzic.. ale mam pompe z 1,6 efi 105km sprawna wiec moge podmienic..

swiece daja iskre, kable dobre, filtr paliwa wymieniony

: 18 sty 2008, 11:54
autor: mikruss
Czujnik położenia przepustnicy :cool: bedze walniety (na kody nie patrzylem )

: 18 sty 2008, 12:00
autor: cidzej
mi wychodzi tak (ale jakos ciezko mi sie to czytalo - duzo lepiej jest na zywca)

122 - czujnik położenia przepustnicy lub jego obwód

157 - przepływomierz powietrza lub jego obwód

211 - błędny sygnał zapłonu lub uszkodzony obwód inicjujący zapłon


ile jest w tym prawdy to juz sam musisz sprawdzic :P

: 18 sty 2008, 12:21
autor: mikruss
czujnik polozenia przepustnicy-sprawdzic styki i rezystancje na nich
przeplywka - rozebrac i umyc np. denaturatem
błędny sygnał... - czujnik na wale chyba (dokladnie nie pamietam)

: 18 sty 2008, 14:48
autor: Przemo
dzieki wszystkim za pomoc.. byla to pompa paliwa i przewod;] pompa z 1,6l 8v efi 105km pasuje, przewod dalem miedziany, bo oryginalny(gotowy) ciezko kupic, tylko mi teraz jakos za duzo beny pokazuje:D prawie pelny bak:D

co do testu diagnostycznego to nie wiem czemu takie kody wyszly.. auto chodzi.. 60km zrobilem po wymianie pompy i elagancko..

: 18 sty 2008, 16:51
autor: Yagr
wystarczy żeby w czasie tych twoich machinacji nad silnikiem dostał przerwę na przewodach (np. jak ruszałes kablami) i ECU zarejestrował błąd. Jak wszystko jest o.k. to zrób reset i sprawdź po jakimś czasie znowu.

: 21 sty 2008, 09:22
autor: cidzej
Przemo pisze:dzieki wszystkim za pomoc.. byla to pompa paliwa i przewod;]
ale jak ci mowilismy, ze pompa sie zdup...czyła to mówiłeś, że sika prawidłowo :P sikanie (nawet na dużą odległość) nie oznacza, że pompa jest sprawna :D

co do kodów błędów - tłumaczyłem już to kilku osobom na postawie własnych doświadczeń - wystarczy rozregulować ciśnienie paliwa na wtryskiwaczu i robi sie "choinka" błędów w kompie i można sobie wymieniać czujniki do woli - nic to nie da :P wystarczy wyregulować ciśnienie na prawidłową wartość i .... CZARY :) wszystkie czujniki okazują się z powrotem sprawne :D