Strona 2 z 2
: 04 sty 2008, 16:07
autor: emceha
Seba pisze:Mialem weitec'i z koni regolowane - do tylu wsadziekm seryjne amory bo jezdzic sie nie dalo taka taczka
He he taczka fajna rzecz

200 na blacie w zakręt i bez osranej pięty
No ja jak się kiedyś uda to może sprawię sobie nówki KW VAR2 Inox Line ale jak na razie marzenie ściętej głowy

Chciałbym podnieść trochę furacza bo mnie progi zwalniające wkurzają na maksa.
: 04 sty 2008, 16:15
autor: Seba
Zwlaszcza,ze na 17tkach jezdzilem

Ta 200 w zakrecie a na prostej z dziurami maluch Cie wyprzedzi

Gleba przy naszych drogach to tylko wyglad,a reszta to udreka

Ale dla mnie liczy sie wyglad w essim i juz

: 06 sty 2008, 19:19
autor: Ven
OK sprawa rozwiązana.
Na szczęście tym razem..
Sprężyna faktycznie poprostu wypadła na dole z kielicha kolumny mcpersona, naprawa poszła całkiem prosto. Auto na lewarek i sprężyne grubą metalową rurą wepchnełem spowrotem na miejsce. Przejechałem 30km, już nic z tyłu nie wali.
Podejrzewam że wypadła ponieważ musiałem ją lekko przekręcić gdy wpychaliśmy gume usztywniającą z całej siły ze szfagrem...gumy nie wepchneliśmy a sprężyne ruszyliśmy
ps. musze kupić gumy usztywniające do essiego - można je dostać gdzieś w Warszawie? Czy tylko na allegro? I jaka powinna być ich wysokość/średnica? Wiem że są różne rozmiary.
: 06 sty 2008, 23:08
autor: Dym
a jakie kupiłeś? ja mam średnica 10cm, wysokość 3cm... i przyznam szczerze że ledwo weszły.
I taka mała rada- jak już założysz zaopatrz się w paski zaciskowe i nimi zabezpiecz, gumy usztywniające potrafią "wylatywać" a zawsze to kilka złotych w plecy
: 07 sty 2008, 01:01
autor: Ven
Bralem kiedys dla ojca, z allegro wiecej sztuk i zostaly.
Duze takie, napewno wieksze niz 10cm sred. i 3 wys. Nie pasuja do esa, musze kupic mniejsze.
: 07 sty 2008, 11:24
autor: Ven
Zapomniałem dodać że sprężyny mam po jednej stronie całe czarne bez żadnych pasków czy oznaczeń (bez wyciągania,oczyściłem z błota dolne trzy-cztery zwoje), a po drugiej czarno-niebieską pół na pół ( z tym że linia zmiany koloru idzie w pionie po całej sprężynie a nie jak sugerował Yagr - poziomy pasek koloru na drugim/trzecim zwoju). Ktoś taką ma i wie co to za spring? Czy może o to Ci chodziło Yagr?
ps. Thanx za przypomnienie Jamszoł... no zapomniało mi się

: 07 sty 2008, 12:18
autor: Jamszoł
Ven, po prawej stronie swojego posta masz prostokącik z napisem edytuj - używaj go zamiast pisania posta jednego pod drugim.
: 07 sty 2008, 15:23
autor: Yagr
Ven, u mnie nie jest to poziomy pasek tylko tak jak by ktoś maznął pędzlem w poprzek zwoju sprężyny na chyba 2 czy trzecim zwoju od dołu.
: 07 sty 2008, 15:43
autor: Ven
Yagr pisze:Ven, u mnie nie jest to poziomy pasek tylko tak jak by ktoś maznął pędzlem w poprzek zwoju sprężyny na chyba 2 czy trzecim zwoju od dołu.
Aha, hmm no umnie tez tak wyglada, jakby ktos wzial, postawil sprezyne pionowo i ja maznal na niebiesko od gory do dolu z jednej strony, na całej wysokości, a nie tylko na 1 dolnym zwoju. Moze u Ciebie farba już zeszła i mamy to samo oznaczenie ale u Ciebie zostało tylko na jednym zwoju?
: 07 sty 2008, 16:48
autor: Yagr
widać na jednym, ale nie ściągałem nigdy sprężyny a oznaczenie jest od wewnątrz więc może też jest na kilku zwojach... tyle że gdy oglądałem różne sprężyny na szrocie to większość miała własnie na jednym zwoju oznaczenie.
: 07 sty 2008, 21:41
autor: Ven
Yagr pisze:widać na jednym, ale nie ściągałem nigdy sprężyny a oznaczenie jest od wewnątrz więc może też jest na kilku zwojach... tyle że gdy oglądałem różne sprężyny na szrocie to większość miała własnie na jednym zwoju oznaczenie.
tylko od wewnatrz? ee to u mnie inaczej bo od zewnatrz, jak bede mial okazje (moze w srode/czwartek) to zrobie foto..
: 08 sty 2008, 00:44
autor: Yagr
Ven, ale jak jest z jednej stronie sprężyny to na lewej/prawej stronie auta będzie wewnątrz a na przeciwnej stronie od zewnątrz, u mnie po prostu przy wymianie kółka zauważyłem ten pasek a drugiej strony już nie podnosiłem

: 08 sty 2008, 11:10
autor: Ven

OK
Myślałem że masz na myśli wewnetrzną stronę zwojów sprężyny

: 08 sty 2008, 23:23
autor: deathrider_85
A w ogóle tak z innej beczki pytam, jaki wpływ mają te gumy na pracę zawieszenia? Tak z ciekawości pytam.
Pozdrawiam
Ps. Tak w ogóle, to wy tu o utwardzaniu zawieszenia piszecie, a jak dla mnie, to to które mam jest już twarde (raczej jest seryjne), a wy jeszcze piszecie o utwardzaniu

. Ja jak autem chce w XR'ze bujnąć, to mi się prawie błotniki wykrzywiają

.