orioninblue pisze:co Ty piszesz, mi tego lata jak jechałem na Słowację po górach i z powrotem do siebie spalił 7,1L lpg/100km i nie jeżdżę 90km/h często licznik pokazuje 150km/h
no ale czym ty mi sie tutaj chwalisz ?? 7.1 spalił mój 1.4 w trasie Giżycko - Jastarnia podczas której przeleciałem jeszcze przez zakorkowany olsztyn i trójmiasto, a na trasie predkosci 120-140km/h - wiec nie wiem czemu uznajecie, ze 1.3 jest taki oszczedny a 1.4 pali jak smok
orioninblue pisze:Jak jeździłem na benzynie to 5,5L/100km bez problemu w trasie udało się zrobić,
mój rekord to 5,9L/100km no ale chwalenie sie jednorazowymi wyczynami jest bez sensu
orioninblue pisze:nie zarzucisz nam że się zmówiliśmy i razem specjalnie oszukujemy
nie. co najwyzej mala precyzyjnosc waszych pomiarów i fakt iż na podstawie jednego czy dwoch pomiarów staracie sie wmowic wszystkim, ze jest tak pieknie. wyjezdziliscie kiedys zbironik PB do zera tak zeby sprawdzic jaka jest srednia z 600km a nie z pierwszy 100km ?? wątpie .... ja wielokrotnie to zrobiłem i wiem, ze ta sama trase mozna pokonać jednego dnia kosztem 6,5L a juz innego moze łyknać nawet prawie 8L/100km wiec jedynym sensownym pomiarem jest średnia z wielu przejazdów a nie tylko z jednego
poza tym chłopaki, kończac ten wywód, miałem okazje jeździć 1.3 (mk7) i swoim 1.4 no i niestety nikt mi nie wmówi, ze 1.3 ma dobre osiągi, bo 1.4 to przy nim to zwijacz asfaltu
tak czy siak ta dyskusja jest bez sensu, jak dyskusje o wyższości świąt bożego narodzenia nad wielkanocnymi.
giereq pisze:nie rozumiem dlaczego ma nie pasowac komp i wiązka ?
kolego dla silnikow 1.3 1.4 z lat 90-95 jest jesden i ten sam komp, a wiazka to tylko dlatego moze nie pasowac, ze ze wzgledu na inny ksztalt silnika moga sie okazac za krótkie kabelki, ale po przednluzenbiu bedzie wszystko spoko
