Strona 2 z 3

: 15 wrz 2007, 14:08
autor: adrianolkusz
hehhhh... pewnie jak zajeżdżę ten silnik to następnym razem kupię 16V z końca lat '90... już wtedy z przekładką elektryki. O ile buda nie zgnije wcześniej ;)

: 15 wrz 2007, 21:29
autor: robertford
Gratulacje podjęcia się samodzielnie takiej operacji.

: 17 wrz 2007, 09:42
autor: orion
adrianolkusz pisze:A są firmy które zajmują się montażem używanych silników i dają gwarancję na piśmie.
tylko że mają takie ceny że cała operacja się nie opłaca. Ja bym chciał tanio i dobrze, a to przeważnie się wyklucza ;)

: 26 wrz 2007, 21:39
autor: adrianolkusz
Chciałbym jutro zrobić reset kompa ale po wymianie filtra powietrza. Tylko teraz pytanie. Czy mam kupić dalej taki jak do tej pory czyli do 1.4i czy jednak do 1.6 gaźnikowca bo jednak to większa pojemność a w chwili obecnej autko więcej pali (Pewnie filtr od 1.4 powoduje podawanie bogatszej mieszanki) BTW. Czy filtr powietrza od 1.6 gaźnik ma taki sam obwód co 1.4i :?: Obudowy filtrów niby te same

: 26 wrz 2007, 23:01
autor: cidzej
filtr do 1.4 kup. jezeli juz cos to mieszanka by byla za uboga w powietrze i by mulilo auto.


poza tym przejzyj jeszcze wezyki podcisnieniowe no i (z teog co pamietam) to miales problem z sonda wiec stad moze byc wieksze spalanie

: 27 wrz 2007, 07:57
autor: adrianolkusz
No auto mi muli i to strasznie jak depne do podłogi

: 27 wrz 2007, 08:48
autor: cidzej
mulenie muleniu nie równe .... wyjmij filtr wogole, przejedz sie kawalek i zobacz czy bedzie jakas roznica

: 09 paź 2007, 10:22
autor: adrianolkusz
Pierwsze liczenie zuzycia gazu w moim autko po SWAP'ie... Trasa Olkusz - Szydłowiec (około 190km w jedną stronę) i trochę jazdy po wiochach i miastach... 10l/100km gazu. Dodam że na trasie dosyć agresywnie używałem gazu... Pewnie przy spokojniejszej jeździe zszedłby do 9l/100km...

: 09 paź 2007, 12:02
autor: cidzej
no to chyba tragedii nie ma :)

: 09 paź 2007, 14:07
autor: adrianolkusz
nie ma :) jestem zadowolony... w końcu to 1.6 nie 1.4
Poprzedni silnik palił mi w granicach 9 na 100km więc ok. Jeszcze będę miał okazję dokładnie określić ile pali na trasie a ile w mieście... tylko że mierzenie w mieście przy zakorkowanych ulicach chyba nie ma sensu...

: 13 paź 2007, 22:37
autor: Yagr
no to ci Adrian gratuluję sukcesu ;) Mój pali tak samo a jeszcze podam fajnego linka http://siec.no-ip.com/forum/viewtopic.p ... eb5b#57649
bardzo dobry artykuł który pomógł mi zrozumiec meandry regulacji ;)

: 14 paź 2007, 07:47
autor: giereq
ciekaw jestem czy do mojego grzechotnika dało by radę taki silniczek włozyc, z tego co widzę masz dokładnie taki sam wtrysk i wszystko jest dokoła tak samo poukładane a myślę ze na takim silniczku to fajnie by się jeździło ;) ciekaw jestem też co z dowodem rejestracyjnym i ubezpieczeniem...

: 14 paź 2007, 10:10
autor: Yagr
U Adriana nie ma problemu z papierami bo zewnętrznie 1,4 i 1,6 są niemal identyczne ;)

: 21 lis 2007, 11:38
autor: orion
ciekawe ile koni ma taki 1,6 na mono wtrysku :?:
i jeszcze jedno czy mój 1,3 ma taki sam komputer co 1,4?

: 25 lis 2007, 13:45
autor: giereq
komputer powinien byc ten sam wtrysk ma takie same czujniki wiec to nie problem, zastanawiam sie jak jest ze sprzeglem i z pompka paliwa bo sprzeglo 1.3 ma chyba srednice 190mm a 1.6 bodajze 220mm moze ktos sie orientuje jak to jest?

http://allegro.pl/item268423491_silnik_ ... ys_km.html - interesuje mnie coś takiego, mój 1.3i chyba już ledwo zipie więc pora na zmianę, orientujecie sie może ile za swapa moze mechanik wziąśc ? bo ja nie mam warunków do takiej przeróbki..