Strona 2 z 2
: 22 lip 2007, 10:42
autor: Jamszoł
sprawdż najpierw przewody WN a później cewke
: 22 lip 2007, 11:58
autor: lordpablo
a świece masz ok? długo już na nich jeździsz?
: 22 lip 2007, 12:29
autor: morgon
Świece mam NGK-i, kupione w październiku 2006 r., więc powinny być dobre. Zastanawia mnie tylko to strzelanie w cewce. Mam tylko nadzieję że to nie cewka. Wolałbym opcję przewody

. Zastanawia mnie tylko jedno. To strzelanie zauważyłem wczoraj a wcześniej odkręcałem maglownicę i trochę się motałem pomiędzy tymi kablami. Mogłem coś przez przypadek odczepić podczas rozkręcania? Patrzyłem tam ale nic nie widziałem podejrzanego
: 24 lip 2007, 22:22
autor: morgon
Byłem dziś u elektromechanika i powiedział że cewka jest ok. Natomiast autko zaczęło bezproblemowo wychodzić na obroty ale też dziwnie zaczęły zawory klepać. Jutro zdejmuję pokrywę zaworów. Zobaczę co tam ciekawego
: 25 lip 2007, 19:39
autor: morgon
Zdjąłem pokrywę zaworów i mam jeden popychacz do wymiany bo jest półokrągły. Problem chyba zdiagnozowany. Sorry za zamieszanie

i dziękuję wszystkim za pomoc i cenne sugestie

: 26 lip 2007, 01:05
autor: Patryk
jak wymienisz to fote zapodaj, chetnie zobaczymy

: 26 lip 2007, 05:37
autor: morgon
Postaram się zapodać ale trochę to może potrwać bo będę musiał wypstrykać kliszę w Zenicie a potem to zrzucić na płytkę i na forum.
: 26 lip 2007, 20:44
autor: morgon
A oto winowajca całego zamieszania w pełnej okazałości. Zdjęcia cosik niewyraźne, ale to co najważniejsze, jest widoczne. Silniczek pracuje jak mała rakietka, bo i pojemność malutka, ale w niedzielę do Barlinka pojadę spokojnie. Trochę mi się kolejność zdjęć pomieszała