
profesjonalny zestaw tuningowy
Moderator: Moderatorzy
jak dostaniesz to poszukaj napisu: "made in China"lordpablo pisze:ja zamówiłem jak dostanę i zamontuje to podziele się moimi wrażeniami z tego jakże proffesjonalnego zestawu
Profesjonalna kosmetyka samochodowa.
Pranie, usuwanie rys, zabezpieczenie, renowacja, detailing
www.car-efekt.pl
"Twoje auto, Twoją wizytówką"
Pranie, usuwanie rys, zabezpieczenie, renowacja, detailing
www.car-efekt.pl
"Twoje auto, Twoją wizytówką"
"Dobre bo polskie"
5 cm niżej, mniejszym drukiem:
"made in China"
5 cm niżej, mniejszym drukiem:
"made in China"
Profesjonalna kosmetyka samochodowa.
Pranie, usuwanie rys, zabezpieczenie, renowacja, detailing
www.car-efekt.pl
"Twoje auto, Twoją wizytówką"
Pranie, usuwanie rys, zabezpieczenie, renowacja, detailing
www.car-efekt.pl
"Twoje auto, Twoją wizytówką"
hehe, albo podany adres rezydencji Kaczyńskiego
Profesjonalna kosmetyka samochodowa.
Pranie, usuwanie rys, zabezpieczenie, renowacja, detailing
www.car-efekt.pl
"Twoje auto, Twoją wizytówką"
Pranie, usuwanie rys, zabezpieczenie, renowacja, detailing
www.car-efekt.pl
"Twoje auto, Twoją wizytówką"
Pewna osoba mi powiedziała, żebym wymienił sobie chipa bo mogę zyskać do 30% mocy. Czy jest to w ogóle możliwe, czy też można te opowieści włożyć między bajki? Mam silnik 1.6 CVH EFI 77 kW.
A jeżeli byłoby możliwe to jakiego chipa można by użyć? Tego z XR3i 1.8 130 KM, czy też z RS 2000? RS 2000 miał silnik 2.0 l z grupy CVH, a więc sterowanie jego powinno być pokrewne ze sterowaniem mojego silnika, który też należy do CVH. Widziałem na allegro komputer z RS 2000 za 170 zł.
Pozdr.
A jeżeli byłoby możliwe to jakiego chipa można by użyć? Tego z XR3i 1.8 130 KM, czy też z RS 2000? RS 2000 miał silnik 2.0 l z grupy CVH, a więc sterowanie jego powinno być pokrewne ze sterowaniem mojego silnika, który też należy do CVH. Widziałem na allegro komputer z RS 2000 za 170 zł.
Pozdr.
- Yagr
- Posty: 14625
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
bez problemu... jak masz silnik TDI od VWProcurator pisze:żebym wymienił sobie chipa bo mogę zyskać do 30% mocy

w tym naszym 1,6CVH jedyne możliwości "chiptuningu" to przeprogramowanie EEC IV które jest bardzo trudne ze względu na stary standard (brak OBD II), brak dostępnego oprogramowania i interfejsu (robi to bodajże kilku profesjonalnych tunerów i kilku fascynatów znających escorta lepiej niż własny pokój


Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Jak chcecie się dowiedzieć naprawde ciekawych rzeczy o tuningu silnika i nie tylko to polecam forum streetracing.pl
Jest tam od cholery informacji o prostych i bardziej skomplikowanych metodach krzesania większej ilości koni z silników np. poprzez przestawienie wałka ssącego lub wydechowego (oczywiście silniki 16 zaworowe
) o jeden ząbek
Kolesie robią tekie operacje i czasem nawet bez ustawiania mapy paliwa. Jeśli ktos się jara tuningoiem mechanicznym i wyścigami ulicznymi (nie koniecznie legalnymi
) to znajdzie tam naprawdę duzo informacji typu które gumy mają lepszą trakcję, jaki zawias wybrać w zależności od tego czy się chce mieć ekstreem czy też taki na którym nie będzie
bolała podczas jazdy, jakie są koszta przeróbek, namiary na firmy itp. Polecam gorąco
skarbnica wiedzy 







Wiem, że całkiem niezły (tym bardziej w porównaniu z Polonezem), ale skoro ktoś uparcie twierdził to wolałem się upewnić. Teraz już wiem, że ów człek gadał bzdury gdyż powiedział, że największą prędkość jaka udało mu się rozwinąć Fordem Escortem 1.8 kombi 115 KM to ...240 km/h.Yagr pisze: Poza tym 105KM z tego silniczka to całkiem niezły wynik
Puki co to poprzestaje na wypróżnieniu katalizatora i filtrze stożkowym. Bo strumienice to podobno nic nie dają tylko okropnie buczą.
Pozdr.
W sumie narazie nic takiego nie planuje ale z ciekawości się zapytam. Czyli w przypadku tego samochodu najprościej jest zmienić silnik na ten z RS2000, bo zamiana na silnik 1.8 zetec jest zbyt trudna i pracochłonna by miała większy sens?Yagr pisze: jeśli szukasz mocy to w wypadku twojego/mojego silnika najprostsze jest zeswapowanie na 2000RS lub przerobienie na RS 1600 Turbo. w pierwszym przypadku masz 150 KM a w drugim 131KM.
No więc w praktyce to pozostaje tylko na ten z RS 2000, ale czy w takim wypadku wystarczy sam silnik czy też trzeba razem ze skrzynią i półosiami?
Bo z tego co wiem to do silnika 1.8 (w słabszej wersji 77 kW) była montowana skrzynia MTX 75 jak i zwykła skrzynia biegów w zależności od rodzaju pojazdu w jakim silnik miał pracować. Skoro do silnika 1.8 można było dopasować jedną jak i drugą skrzynię biegów zatem sposób ich montowania powinien być identyczny i tym samym do silnika z RS 2000 też powinna pasować stara jak i nowsza skrzynia biegów...
Pozdr.