Strona 2 z 2
: 16 lip 2007, 15:55
autor: cidzej
sprawdzalem, bujałem wydecham i jedynie ostatni tłumik mi tłucze o komore koła zapasowego. poza tym cisza
: 16 lip 2007, 18:24
autor: Patryk
Mam bardzo podobne objawy i tez nie mam pojecia coz to moze byc, ale ostatnio Tat powiedzial mi ze byc moze to sa luzy w przegubie poniewaz przy startowaniu gdy nie dam gazu tylko sprzeglem dzialam to jest takie male szarpniecie autkiem i stuki tak jak opisujeszcidzej.
: 16 lip 2007, 20:51
autor: cidzej
u mnie jest takie male

na kazdym biegu przy puszczaniu sprzegla.
wlasnie troszke "obadalismy" z MARKKO z kanału te stuki puki i ewidentnie mi stuka i puka w przekładni kierowniczej no i jest luz na drążku

shit

mam nadzieje, ze magiel szybko mi sie nie rozleci i jeszcze troche wytrzyma
: 16 lip 2007, 21:45
autor: Jamszoł
Jak sprawdzałem u siebie (gdzieś o tym już pisałem) jak stukało przy majtaniu kierą to trzymając rękę na maglownicy było czuć w środku stuki.
Myślałem w tedy - cholera magiel do remontu.
Cidzej - wymień końcówkę drążka w sposób jaki ja opisałem ( fotorelacja) a na 100 % stuki w maglu się skończą.
Ja za końcówkę dałem niecałe 30 zł - tak , że wydatek niewielki - roboty na 30 minut włączając w to kawę + niepotrzebny będzie wyjazd na ustawienie zbieżności - bo się nie przestawi.
: 16 lip 2007, 22:06
autor: MARKKO
czyli może faktycznie jest to ten drążek co mówiłem chociaz powiem że te stuki było ewidentnie czuć na maglu a drążek tylko skrzypiał ale miał luz koło 3-4mm
: 16 lip 2007, 22:44
autor: cidzej
możliwe
MARKKO, że to ten drążek. w każdym razie zrobimy, bo ksiaże chce się jeszcze ponajeżdzać
