przodem do czego?margaritta pisze:(stojąc przodem do wału przedniego )
Pali tylko na 3 gary
Moderator: Moderatorzy
-
- Posty: 3397
- Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
- Lokalizacja: Głowno
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie

-
- Posty: 282
- Rejestracja: 12 cze 2009, 22:46
- Lokalizacja: Pomorze zachodnie
- Pojemność: 1800
- Rocznik: 1997
- Generacja: MK1
- Nadwozie: Kombi
-
- Posty: 282
- Rejestracja: 12 cze 2009, 22:46
- Lokalizacja: Pomorze zachodnie
- Pojemność: 1800
- Rocznik: 1997
- Generacja: MK1
- Nadwozie: Kombi
hmmm. martwi mnie to Pierdyknięcie (jakby strzał z zatkanej rury wydechowej) i niemiły zapach spalonego plasiku ( miało to miejsce podczas rozruchu silnika) - przepraszam za brzydkie wyrazy.......driver98 pisze:Podejrzewam to co pisałem,poprzez uszczelniacz olej zalewa Ci świecę i dlatego nie pali.margaritta pisze: miała podejrzanie mokry gwint w oleju.....
Ostatnio zmieniony 19 wrz 2012, 18:37 przez margaritta, łącznie zmieniany 1 raz.
Wiem jak szybko mój Anioł Stróż potrafi latać, ale bez Abs-u trudniej złapać go za skrzydła
-
- Posty: 282
- Rejestracja: 12 cze 2009, 22:46
- Lokalizacja: Pomorze zachodnie
- Pojemność: 1800
- Rocznik: 1997
- Generacja: MK1
- Nadwozie: Kombi
Kolego Sympatyczny Cidzej, widze że muszę sie temu dokładniej przyjrzeć..... ale sporo tu tego, więc odkładam temat do pojutrza......, choć nie ukrywam że im więcej wskazówek tym lepiejcidzej pisze:a kolezance tam nic nie syczy pod maska ?? wezyki podcisnieniowe cale ?? obudowa filtra powietrza i rura doprowadzajaca powietrze tez ?? a drucik oporowy przeplywomierza ?

Wiem jak szybko mój Anioł Stróż potrafi latać, ale bez Abs-u trudniej złapać go za skrzydła
- WieSiu
- Posty: 23540
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
wazniejsze jest to jak wygladala w miejscu w ktorym powstaje iskra,czyli na samym jej koncu
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
-
- Posty: 3397
- Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
- Lokalizacja: Głowno
-
- Posty: 282
- Rejestracja: 12 cze 2009, 22:46
- Lokalizacja: Pomorze zachodnie
- Pojemność: 1800
- Rocznik: 1997
- Generacja: MK1
- Nadwozie: Kombi
ponieważ jest bardzo późno zdołałam tylko ustalić co następuje- wypinałam pokolei kable z poszczególnych świec od lewej do prawej stojąc przodem do silnika :
świeca 1-sza od lewej (najdłuższy kabel) - nic sie nie dzieje
świeca 2-ga od lewej - widać wyraźnie niebieską skaczącą iskrę
świeca 3-cia od lewej - nic sie nie dzieje
swieca 4-ta od lewej - strzeliło i auto zgasło (nie zdążyłam sie dopatrzyć iskry).
zaolejony gwint z poprzedniego kompletu pochodził z komory drugiej od lewej.
kwestia szczelnosci elektryki i ewentualnego syczenia ? - w pośpiechu uciekałam do domu bo ciemno i odkładam to na jutro.

świeca 1-sza od lewej (najdłuższy kabel) - nic sie nie dzieje
świeca 2-ga od lewej - widać wyraźnie niebieską skaczącą iskrę
świeca 3-cia od lewej - nic sie nie dzieje
swieca 4-ta od lewej - strzeliło i auto zgasło (nie zdążyłam sie dopatrzyć iskry).
zaolejony gwint z poprzedniego kompletu pochodził z komory drugiej od lewej.
kwestia szczelnosci elektryki i ewentualnego syczenia ? - w pośpiechu uciekałam do domu bo ciemno i odkładam to na jutro.



Wiem jak szybko mój Anioł Stróż potrafi latać, ale bez Abs-u trudniej złapać go za skrzydła
-
- Posty: 282
- Rejestracja: 12 cze 2009, 22:46
- Lokalizacja: Pomorze zachodnie
- Pojemność: 1800
- Rocznik: 1997
- Generacja: MK1
- Nadwozie: Kombi
- WieSiu
- Posty: 23540
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
jak 2 swiece na raz nie dzialaja,to moze byc uszkodzona cewka (bo jest podwojna) lub edis (ale moze byc wbudowany w komputer,to wtedy caly komputer)
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982