Strona 2 z 4
: 10 maja 2007, 23:39
autor: Jamszoł
KuRowSKi, zgadzam się z tobą - pisałem nawet na jesień o tym - na zimę a raczej na śnieg powinny byś węższe oponki bo lepiej się wgryzają.
Co do letnich
emceha pisze:ale 195 to norma (niektóre modele miały fabrycznie takie ogumienie).
tu się zgodzę ale to miały RS-y i zwykłe z silnikiem 2.0 oraz niektóre z silnikiem 1,8 ale nie z silnikiem 1,6.
Zainteresowanych odsyłam do lektury - program Info Tech.
Tam są opisane wszystkie Escorty od MK I do VII.
: 11 maja 2007, 13:56
autor: SlaVkoEg
na moich 185/40/R14 tez dobrze bylo

: 11 maja 2007, 22:18
autor: trawa71
jamszoł pisze:KuRowSKi, zgadzam się z tobą - pisałem nawet na jesień o tym - na zimę a raczej na śnieg powinny byś węższe oponki bo lepiej się wgryzają.
Co do letnich
emceha pisze:ale 195 to norma (niektóre modele miały fabrycznie takie ogumienie).
tu się zgodzę ale to miały RS-y i zwykłe z silnikiem 2.0 oraz niektóre z silnikiem 1,8 ale nie z silnikiem 1,6.
Zainteresowanych odsyłam do lektury - program Info Tech.
Tam są opisane wszystkie Escorty od MK I do VII.
czyli moj 1.8 tez mial 195/50?
: 11 maja 2007, 22:20
autor: MARKKO
jamszoł pisze:RS-y i zwykłe z silnikiem 2.0
czegos nie kumam RS miał tylko silnik 2.0 i tylko on
: 11 maja 2007, 22:21
autor: MARKKO
trawa71 pisze:czyli moj 1.8 tez mial 195/50?
1.8 ale w benzynie
: 11 maja 2007, 23:15
autor: trawa71
okey
: 12 maja 2007, 00:29
autor: Jamszoł
MARKKO pisze:czegos nie kumam RS miał tylko silnik 2.0 i tylko on
Nie tylko jest jeszcze jeden z silnikiem tym samym co RS2000
Jest to TYP -2.0i 16V kod silnika N7A pojemność jak RS 1998 ccm Produkcja 1992-1999 -moc 110 kW

Masz tu zrzut ekranowy :
Tam są praktycznie wszystkie dane wszystkich osobówek od roku 1999 - 2000.
: 12 maja 2007, 10:29
autor: Yagr
jamszoł, a nie odróżnili oni sobie w ten sposób RS 2000 od RS 2000 4x4?
Esi 2000
: 12 maja 2007, 10:54
autor: Jamszoł
Yagr masz rację - choć możliwe , że ten 4*4 nie nazywał się RS a reszta to to samo.
: 12 maja 2007, 16:43
autor: MARKKO
jest tylko RS 2000 i RS 2000 4x4 żaden inny escort nie miał silnika 2.0 nie wliczajac cossy. powtarzam ŻADEN!!!
: 12 maja 2007, 17:54
autor: Yagr
MARKKO pisze:żaden inny escort nie miał silnika 2.0 nie wliczajac cossy. powtarzam ŻADEN!!!
XR3i 2,0l 115KM - produkowany od 1993 .............w Brazylii
http://www2.uol.com.br/bestcars/classicos/escort-7.htm
: 12 maja 2007, 21:35
autor: ARIEL
ja i letnie i zimówki 175 i jest spoko

: 13 maja 2007, 01:59
autor: Jamszoł
To tak jak ja

: 13 maja 2007, 08:55
autor: adrianolkusz
Panowie wahacze mają szczególne znaczenie jeśli chodzi o prowadzenie się autka... Ja dwa razy już majstrowałem z wahaczami. Raz wymiana samych tulei a drugim razem wymiana całych wahaczy... Za każdym razem poprawa jazdy... W tej chwili po niezbyt ostrym łuku mogę sunąć nawet koło 100km/h bo więcej nie ryzykuję. Wcześniej 60km/h było ryzykowne... Opony nie mają aż tak dużego znaczenia.
PS.
Na lato można założyć szersze "kapcie" co na pewno porawi trzymanie w zakrętach

: 13 maja 2007, 11:22
autor: mikruss
adrianolkusz, z tymi oponami to ma ogromne znaczenie. Wystarczy ze zalozysz jakis szajskie opony i zobaczysz jak bedzie auto znosilo na zakrecie. Dobre opony beda sie tak trzymaly asfaltu ze bedziesz mial wrazenie ze zaraz z opon zleca ale nadal sie beda trzymaly-i tu jest maly haczyk otóż im wiekszy profil opony (wysokosc) istnieje taka wlasnie mozliwosc, ale jezeli opona jest szeroka ma niski profil o jest z dobrej jakosciowo gumu to bedzie trzymac autko w zakrecie jak by w szynach jechalo.