Strona 2 z 3

: 08 mar 2007, 16:23
autor: Mn1s1ek
jamszoł pisze:Przełącz zasilanie gniazda zapalniczki żeby było za kluczykiem i po problemie.
Ooooo ! CIEPŁO ! O to właśnie chodzi - czyli po wyłączeniu stacyjki zasilacz i empetrójka się wyłączają same.

Wszystko super... tylko jak to zrobić ?

: 08 mar 2007, 16:43
autor: Jamszoł
Weź woltomierz albo kontrolkę i szukaj przy wyjściu ze skrzynki kabla na którym pojawia się prąd po przekręceniu kluczyka i przełącz ( podłącz dodatkowo) kabel od zapalniczki.A sam kabel ten oryginalny znajdziesz po opisie na pokrywie.
Musisz tylko pamiętać , żeby nie kożystać z zapalniczki po poleci bezpiecznik - sam zasilacz + MP3 nie biorą tyle prądu co zapalniczka.
A tak na koniec ja osobiście wypioł bym kabel z gniazda i pociągnoł nowy dodatkowo ponieważ na bezpieczniku tym od zapalniczki może wisieć jeszcze inne użądzenie.

: 08 mar 2007, 19:41
autor: MARKKO
radio w essim jest tak podłączone

: 09 mar 2007, 00:07
autor: Jamszoł
O dokładnie wystarczy pociągnąć przewód z zasilania radia przy radiu.

: 09 mar 2007, 09:04
autor: Mn1s1ek
jamszoł pisze:O dokładnie wystarczy pociągnąć przewód z zasilania radia przy radiu.
O ! To jest to - najbardziej podoba mi się to rozwiązanie ze względu na to, że łatwiej mi będzie znaleźć przewody zasilające radio niż szukanie kabli w skrzynce.

Czyli jak dobrze rozumiem można pod te przewody zasilające radio podpiąć RóWNOLEGLE przewody do zasilacza ?

: 09 mar 2007, 18:20
autor: Jamszoł
Dokładnie - do radia dochodzą a przynajmniej powinny dochodzić dwa przewody zasilające .
Jeden z napięciem stałym a drugi z napięciem za stacyjką.
Ten pierwszy podtrzymuje pamięć radia a ten drugi załancza radio.
Napięcie pociąg z tego drugiego.

: 09 mar 2007, 18:23
autor: MARKKO
jeden jest czerwony drugi jest żółty i raczej żólty podtrzymuje pamięc ale nie jestem do końca pewien więc najlepiej sprawdź!

: 09 mar 2007, 23:01
autor: cidzej
żółty to jest Ignition - zapłon, czerwony to jest batery - zasilanie i podtrzymanie pamięci.

: 09 mar 2007, 23:04
autor: MARKKO
no i wszystko jasne podłączasz do czerwonego

: 10 mar 2007, 09:15
autor: Mn1s1ek
OK - dziś mam zamiar się za to zabrać (po odkurzaniu i myjni). Gaśnicę w razie draki będę miał pod ręką :-D

A pozatym, nie wiem jak u Was ale u nas na Warmii WIOSENKA proszę Panów ! Czas zimnego łokcia się zbliża :-)

: 10 mar 2007, 19:26
autor: Mn1s1ek
CHOLERA ! Jak się wyciąga te diabelskie radio ????????

Wiem, że są do tego te cztery otwory, ale wciskam tam patyczki a to cholerstwo nie chce wyjść.

Jest jakiś patent na to ?

: 10 mar 2007, 20:19
autor: MARKKO
Młotek :P

: 10 mar 2007, 23:01
autor: Nanom 1
Mn1s1ek pisze:CHOLERA ! Jak się wyciąga te diabelskie radio ????????

Wiem, że są do tego te cztery otwory, ale wciskam tam patyczki a to cholerstwo nie chce wyjść.
-potrzebne są do tego te ‘’pierdolniki’’ fordowskie (ewentualnie jakiś drut wygnij i spróbuj tam pokombinować)

-a co do samego wyciągania to musisz odchylić te drutu w stronę ''do radia'' i wtedy wyłazi gładko :cool:

: 11 mar 2007, 11:40
autor: Mn1s1ek
No OK - udało się. Zastosowałem grubsze "patyczki" i poszło.

No ale teraz wyjąłem radio i znowu stoję...
cidzej pisze:żółty to jest Ignition - zapłon, czerwony to jest batery - zasilanie i podtrzymanie pamięci.
Tyle, że tych kabli jest trochę więcej a kolory są mieszane.
Załączam fotki:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

No i który jest który ???

: 11 mar 2007, 11:50
autor: Nanom 1
w tym pdf'e masz objasnione wszystkie kabelki.