Strona 2 z 2
: 23 sty 2007, 17:06
autor: Majkel
Yagr pisze:Tak właśnie wygląda komputerek w escorcie

,No tak,tyle że myślałem że sterownik jest wbudowany w obudowę kompa i że może któreś z przewodów to będą te o które mi chodzi

Wtyczki z komputerka nie wyciągałem
ARIEL pisze:a powiedz co to za alarm kupiłeś
http://moto.allegro.pl/item156394382_pr ... ratis.html
: 23 sty 2007, 17:11
autor: ARIEL
michal0310 pisze:
,No tak,tyle że myślałem że sterownik jest wbudowany w obudowę kompa i że może któreś z przewodów to będą te o które mi chodzi Wtyczki z komputerka nie wyciągałem
niezapendzaj się do kompa newet tam nic niekop tam niema żadnego ster do centralnego ty się wepnij do tych kabli i wtyszki co jest między kabiną a drzwiami
może to ci pomoże tam widać te okablowanie
http://siec.no-ip.com/forum/viewtopic.php?t=2336
: 23 sty 2007, 23:41
autor: WieSiu
i przedewszystkim grzeb z lewej strony auta a nie z prawej, podlacz sie przy zlaczce drzwiowej od lewej strony. Nie jest trudny dostep. polecam jednak zdjac tapicerke drzwi kierowcy i tam zobaczyc ktore kable to od centralnego. potem wziasc miernik i testowac na odlaczonym centralnym od strony kierowcy na ktorym kablu zmienia sie sygnal gdy zamykasz drzwi od strony pasazera

To jest najprostsza metoda

Na tych dwoch kablach co sie pojawia plus w czasie otwierania lub zamykania to sa wlasnie te kable

Mase miernika wpinasz do karoserii auta (gdzie nie ma farby), a plus miernika wlasnie do ktoregos z tych kabli. Mam nadzieje,ze zrozumiesz o co mi chodzi

: 11 lut 2007, 11:18
autor: Majkel
Dobra Panowie, zamontowałem to tak jak chciałem czyli alarm podłączyłem do sterowania centralnym, zamontowałem syrenę, i teraz muszę znaleźć jeszcze 3 przewody: po jednym na każdy kierunkowskaz i jeden na stacyjkę (ten od włączonego zapłonu). Może ktoś wie w którym miejscu jest się wygodnie wpiąć i gdzie pod kokpitem znajde te wiązki

Dodam że wszystko już się na gotowo otwiera i zamyka a do tego nawet pika

Tylko te kierunki bym chciał jeszcze podłączyć.
: 11 lut 2007, 12:38
autor: ARIEL
michal0310, do kiieruków to ja się wpinałem do wiązki przy progu od kierowcy strony do tylnych lamp
a zapłon to odkręcasz ten plastyk pod kierwnicą i tam masz dostęp do kabli ze stacyjki

: 11 lut 2007, 13:13
autor: Majkel
Dzięki Ariel

Poraz kolejny punkcik dla Ciebie

: 11 lut 2007, 16:11
autor: Jamszoł
Można jeszcze się podpiąć przy puszce bezpiecznikowej - tak jest podpięte u mnie przez fachowców którzy mi zakładali alarmik.
Gdy się podepniesz przy progu - będą reagować tylko tylne migacze a chyba było by lepiej jak by migały wszystkie lampy migacza.
Łatwo znaleść przy puszce bezpieczników kable - wystarczy mieć kontrolkę .
: 11 lut 2007, 16:17
autor: simo
nie trzeba sie wpinac w puszke bezpiecznikow wystarczy wpiac sie w kale w progu i wszsytko dziala przod i tyl
: 11 lut 2007, 16:25
autor: Jamszoł
Simo - może i tak ! ale ulubionym miejscem , gdzie chowana jest centralka od alarmu jest pusta przestrzeń nad puszką bezpieczników więc chyba nie powinno nikogo dziwić , że właśnie fachowcy podpinają się pod puszkę .
Nie trzeba wtedy rozmontowywać tapicerki przy progu.
: 11 lut 2007, 16:30
autor: ARIEL
simo, to już pisałem
simo pisze:nie trzeba sie wpinac w puszke bezpiecznikow wystarczy wpiac sie w kale w progu i wszsytko dziala przod i tyl
: 11 lut 2007, 16:39
autor: simo
oki sorki ariel
a to jest jeszcze duzo miejsc w escorcie gdzie mozna zamotowac centalke tylko trzeba wlozy wiecej wysliku niz montowac nad skrzynka bezpiecznikow,
: 11 lut 2007, 22:39
autor: Yagr
i dodatkowym plusem będzie to że potencjalny amator cudzego escorta właśnie nad tablicą bezpieczników szuka alarmu w I kolejności

: 12 lut 2007, 00:11
autor: Majkel
Po napisaniu postu przez Ariela przystąpiłem do realizacji jego sprawdzonej już metody i sukces jest stuprocentowy

Wystarczy sprawdzić w tylnych lampach jakiego koloru przewód odpowiada za plus w kierunkowskazie (drugi od góry patrząc w każdej z wtyczek do lampy zespolonej) i gotowe. Wtedy wystarczy odkręcić plastik na progu ( u mnie nawet tego nie trzeba było robić bo wykładzine da się spod niego wyciągnąć) i dopaść do wiązki, znaleźć odpowiednie kolory przewodów ( licząc że nikt nic wcześniej nie przerabiał, ale to widać na pierwszy rzut oka) i wpinać się

Stacyjkę zostawiłem na jutro bo się ściemniło a pod blokiem, baz garażu po ciemku się cięko połapać w tych przewodach spod kierownicy
