Strona 2 z 3
: 04 mar 2007, 08:13
autor: WieSiu
na samym alternatorze jak nie bedzie ok 14,2-14,4V to znaczy ze cos masz nie tak z alternatorem,jak jest tam tyle co napisalem,to znaczy,ze masz cos nie tak z polaczeniem.
: 04 mar 2007, 16:01
autor: Jamszoł
Niekoniecznie szwankuje kabel plusowy od aku - sprawdź połączenie minusowe aku masa samochodu i - może przedewszystkim masa samochodu silnik.
Alternator masz przymocowany do silnika a jak silnik będzie źle zmasowany to i aku dostaje mniej.
: 25 mar 2007, 14:13
autor: Adaś
Wczoraj cały dzień rzeźbiłem z tym ładowaniem... Alternator wporządku, masa także... Więc w czym jeszcze może tkwić problem? POMOCY !
: 25 mar 2007, 15:25
autor: Jamszoł
sprawdź regulator ładowania
: 25 mar 2007, 15:38
autor: Adaś
wszystko jest w jak najlepszym porządku. Nie możliwe, żeby w 3 alternatorach tkwił problem regulatorem...
: 25 mar 2007, 17:12
autor: Yagr
a sprawdziłeś oba końce tego kabelka alternator-rozrusznik?
: 25 mar 2007, 17:27
autor: Adaś
tak... z nim też wszystko jest wporządku...
: 25 mar 2007, 17:31
autor: Yagr
skoro alt jest ok, kabelki też, regulator ok, to wracamy do aku oraz jeszcze jedna możliwość że coś ci zżera napięcie np. zwarcie na ogrzewaniu szyby... więcej nie potrafię dzisiaj wymyśleć

: 25 mar 2007, 18:12
autor: cidzej
wiem, że może to być trudne ale sprawdź obroty jałowe silnika - może za niskie.
: 25 mar 2007, 19:20
autor: ARIEL
a ile masz napiecia na samych klemach bez auku przy zał silniku
: 25 mar 2007, 22:11
autor: cidzej
Wuerte, ja myśle, że problem leży zupełnie gdzie indziej ...
na najbliższego spota przywieź krate browara, opijemy ten nowy alternator i samo przejdzie

: 25 mar 2007, 22:17
autor: Adaś
cidzej myslalem nad tym

Ja go opijam od piatku chociaz tak naprawde mam go od wczoraj

A co do zwarcia... możliwe, że gdzieś się pojawiło... Ja się chyba poddaje i będę musiał oddać go do elektryka...

: 26 mar 2007, 18:55
autor: mikruss
: 26 mar 2007, 20:42
autor: Yagr
a dlaczego ma się spalić???
odpinasz przy pracującym silniku klemę minus i mierzysz napięcie na samym alternatorze. spalenie mu nie grozi bo przecież ma stały pobór ze wszystkich urządzeń w pracującym samochodzie

odpada ci wtedy zmiana pomiaru wprowadzana przez aku i wiesz ile daje alternator.
: 27 mar 2007, 12:35
autor: ARIEL
Yagr, dokładnie
