Strona 2 z 2
: 14 lis 2006, 18:14
autor: darcun4
WieSiu pisze:A moze po prostu lepsze macie powietrze
Kasia i Yanek pisze:No ŁóDZ tez nie najlepiej wypada
To przenieście się na Pomorze, bo mój zagazowany też nieźle jeszcze działa

. Zobaczymy znowu zimą

, czy nie zwariuje.
: 14 lis 2006, 21:45
autor: tomi
Ale moim parę razy przez Łudź jechałem i escort mi nie zgasł, więc nie jest tak źle

: 17 lis 2006, 23:10
autor: MARKKO
Kasia i Yanek pisze:TAK CZY SIAK JEDYNA SŁUSZNA DECYZJA TO KUPNO ESCOERTA TD z INTER COLLEREM
a co do tego to się nie zgodze 1.8 60 konny tez daje rade przecząc logice jest nawet lepszy od essa 1.8 TD 70 koni. Ale fakt że TDi chodzi przyjemnie tylko szkoda że PSSS nie słychać

: 28 lis 2006, 09:54
autor: WieSiu
markko, dobrze wiemy,ze TD 70 koni to jakies dziwadlo, pali tyle co 90 koni, jezdzi jak 60, a jedyne co to spaliny ponoc lepsze dla srodowiska i moze jakims cudem ciszej chodzi

(ale watpie). Stare diesle RULEZ

Zadne tam Endura, no chyba ze 90 koni endura,to co innego
: 06 gru 2006, 21:59
autor: udzior
co jak co ale dieslem to się tacza człowiek , jeżdzi to tylko na benzynce...
ogólnie sporo dieslem forda zrobiłem już kilometrów ale ...
jest silnik niezbyt
-rozrząd :cichy ale trudno dostepny, koszta pomijam
- pompa wtryskowa roto czuła strasznie na powietrze i paliwo (jakość )
co do osiągów to wiadomo diesel to nie wyczynowiec, idzie śmiało do przodu jeśli turbo działa prawidłowo i można dość elastycznie nim jechac na trasie
- spore klopoty może nastręczać silnik który nie był prawidłowo eksploatowany -
powypalane zawory, słaba kompresja , usterka ukladu sterująceg praca silnika i diesel obrzydnie ci do końca życia albo do ...remontu- ciężko pali zwłaszcza zimny i zimą - swoją drogą zima najlepiej sprawdzisz motor - jeśli odpali zimny silnik po staniu pod chmurka przy około - 15 stopni to jest ok.
wybór trudny przed toba
od strony ekonomii to tak - pali escort ropy niewiele, co do benzyny wiadomo - więcej , a wstawienie LPG to dodatkowy koszt i przede wszystkim dodatkowo mniej miejsca , nawet przy butli toroidalnej - tutaj chyba przewagę ma jednak diesel
pozdrawiam i zyczę UDANYCH zakupów
: 05 lut 2007, 11:45
autor: Marcin 25
jestem posiadaczem esiego 1.8 TD z INTER COLLEREM polecam!!
niezawodny motor i do tego bardzo elastyczny
niema problemu z porannym odpalenim furki -POLECAM-
: 05 lut 2007, 11:50
autor: Marcin 25
WieSiu popieram twoje zdanie masz ten motor co ja,wiec wiemy co dobre zdecydowanie 1.8TDi
: 05 lut 2007, 11:54
autor: MARKKO
a ja myśle że i tak najlepszy jest 2.0 TURBO
: 06 lut 2007, 09:43
autor: WieSiu
MARKKO, wiadomo ze jest najlepszy ale dla kogos kogo stac na utrzymanie takiego cacka

Jak kogos nie stac,to wlasnie najlepszy jest TD
