
błąd czujnika temp - zmierzyłem oporność czujnika temp powietrza, porównałem z książkąi wychodzi na to, że podaje do kompa ~50stC - po nocy

błąd MAP za niski poziom - wymieniłem na 3-ciego MAPa i dalej chu....jnia.
błąd elektrozaworu oczyszczania pojemnika - tu niemal na 99% jestem pewien, że uszkodzone są przewody czujni <> komputer - nie ma na nich przejścia, w sobote będę je wymieniał i zobaczymy co to da.
postaram się również "przedzwonić" kable od MAPa, bo może też nie ma na nich przejścia.
jak pewnie zauważyłeś w innym dziale dysponuje teraz drugim kompletnym wtryskiem i mam niemal wszystkie graty "zdublowane"

w ten weekend będę miał w końcu trochę czasu żeby przeprowadzić pełny remontik

plan awaryjny uwzględnia jeszcze:
- podmianę wtrysku wraz z regulatorem ciśnienia paliwa
- wymienę wszystkich wężyków podciśnieniowych
- "przedzwonienie" kabli od sondy
- w ostateczności będę nowe kable do kompa ciągnął
z zapasowych "gratów" mam jeszcze
- kompa
- pompe paliwa
- wtryskiwacz
Mój ojciec tylko kręci głową i mówi, że niedługo serwis escorta powinienem otworzyć, a ja się uparłem, że tą łajzę doprowadzę do porządku i już !!
Elvis80 a ty sie poddales ??
Pozdrawiam