Strona 2 z 3
: 21 maja 2009, 22:24
autor: Yagr
pewnie fort eskord

: 25 maja 2009, 17:02
autor: kawa1705
WieSiu pisze:kawa1705 pisze:to mój czwarty eskort już
a widziales napis na tyle swoich 4 aut ?? i co tam jest napisane ?????

jest napisane ESCORT na srodku znaczek forda a po prawej 16v
a co?
: 25 maja 2009, 19:17
autor: Jamszoł
kawa1705 pisze:eskort
kawa1705 pisze:ESCORT
Nie widzisz różnicy ?

: 27 maja 2009, 20:10
autor: kawa1705
Jamszoł pisze:kawa1705 pisze:eskort
kawa1705 pisze:ESCORT
Nie widzisz różnicy ?

no widzę i co??? bo dalej nie rozumiem??? ze raz napisalem jak sie wymawia a raz jak pisze??? dla mnie nie ma to znaczenia, przeciez i tak wiadomo o co chodzi
panowie szybkie pytanie: otoz przykrecilem nowa tarcze, docisk i lozysko, wszystko poskrecalem i lipa, nie ma sprzegla. pedal sprzegla nie wraca do swojej pozycji tylko zatrzymuje sie w polowie, co sie moglo stac? zle zalozylem tarcze? zepsulem docisk podczas wkladania skrzyni czy cos z linka????
: 27 maja 2009, 20:17
autor: Jamszoł
A sprzęgło w ogóle bierze dobrze ?- wchodzą biegi jak odpalisz silnik ?
: 27 maja 2009, 20:59
autor: kawa1705
no wlasnie nie ma sprzegla, biegi nie wchodza, jak odpale to zgrzyta jak probuje wrzucic bieg, wyjalem jeszcze raz, niby wszystko w srodku ok, ale tak pomyslalem ze moze walek oparl sie na docisku, ale czy to mozliwe? znaczy wiesz o co mi chodzi? ze nie rowno wcelowalem walkiem w docisk i tarcze. ide sprobowac jeszcze raz nacelowac, moze sie uda...
: 27 maja 2009, 21:03
autor: Jamszoł
A nie odwróciłeś przypadkowo tarczy sprzęgła o 180 stopni ?
Jak byś zle nacelował tarczke w stosunku do łozyska na wale , to skrzynia by nie wlazła .
: 27 maja 2009, 22:00
autor: kawa1705
Jamszoł pisze:A nie odwróciłeś przypadkowo tarczy sprzęgła o 180 stopni ?
a jak to teraz sprawdzic? bo nie zapamietalem jak stara tarcza byla zamontowana...
: 27 maja 2009, 22:12
autor: Jamszoł
Tak wygląda tarcza z dociskiem - może coś ci to pomoże
W każdym bądź razie tarcza płaskim do koła zamachowego.
Cytat z WKŁ :
ZAMONTOWANIE
Usunąć z powierzchni koła zamachowego ewentualne ślady smaru lub oleju (odtłuścić powierzchnię cierną).
Założyć zespół oprawy i tarczę sprzęgła, środkując ją za pomocą trzpienia o wymiarach podanych na rysunkach 4.5 lub 4.6, który/halerzu uprzednio osadzić w otworze koła zamachowego. Uwaga. Powierzchnia tarczy sprzęgła z napisem „Flywheel side" lub „Schwungradseite" (strona koła zamachowego) powinna być skierowana do koła zamachowego silnika
: 31 maja 2009, 12:43
autor: kawa1705
wczoraj znów trochę walki z autem przy sprzęgle i nadal nic, co się okazało, tarcza nie pasuje, z tego co sie dowiedzialem wychodziły 2 rodzaje tarcz 210mm, bardziej wypukłe od strony skrzyni a drugi typ mniej wypukłe, no i teraz albo trzeba inna tarczę albo docisk do innego typu tarczy, jutro ide do sklepu gdzie mi sprzedali ta tarcze i awanture zrobie jak nic, no i niech wymianiaja mi albo tarcze albo docisk bo z tego co wyszlo to sprzedali mi tarcze i docisk z 2 różnych kompletów... a chciałem zamawiac przez neta, dobrze ze sie powstrzymałem... porobiłem parę fotek, ale aparat mam beznadziejny i sa slabiutkie...
: 02 cze 2009, 13:11
autor: orion
ja w sobotę wymieniałem sprzęgło w 1,4 i bez problemu musisz dobrze "wycentrować" tarczę i musi śmigać
: 02 cze 2009, 13:28
autor: lordpablo
ale miałeś wyjumane sprzęgło

: 02 cze 2009, 16:58
autor: kawa1705
ORION pisze:ja w sobotę wymieniałem sprzęgło w 1,4 i bez problemu musisz dobrze "wycentrować" tarczę i musi śmigać
no właśnie nie, przeczytaj mój poprzedni post a dowiesz się czemu....
lordpablo pisze:ale miałeś wyjumane sprzęgło

takie kupiłem hehe, właściciel mówił że skrzynia do wymiany...
tarcza juz wymieniona razem z dociskiem z tego samego kompletu i bede zakladal, ale jeszcze nie wiem kiedy, napisze co i jak... pozdr.
: 05 cze 2009, 21:48
autor: kawa1705
no panowie auto smiga jak szalone na nowym sprzegle, zalozylem caly zestaw LUK i wszystko gra. musze jeszcze zmienic pasek i rolki bo jak sie przygazuje to swiszcza (chyba) rolki, myslalem ze to moze byc alternator ale jest nowka oryginał wiec raczej zostaja tylko te roleczki, co sadzicie?
: 03 lip 2011, 12:58
autor: Mikosz
W esince moim występują od kilku lat drgania przy ruszaniu oraz przy 1700-1900 obr.min. Podczas wymiany oleju auto było podnoszone i przy okazji ruszałem półoś prawy (dłuższy), ruszałem w lewo i w prawo, ma luzy. Czy to normalne ?? Chyba nie powinno być luzu ?? Dodam że ponad rok temu miałem wymieniony przegub zewnętrzny ale to nie pomogło. Może byc wina całej półosi albo przegubu wewnętrznego ??
Na allegro chodza używki półosi średnio 50 zł...