Strona 2 z 2

: 08 maja 2006, 19:15
autor: ARIEL
Patryk, jak poszło

: 09 maja 2006, 00:11
autor: Patryk
Jak na razie nic nie zrobilem bo zaczela sie uczelnia i nie mailem czasu, ale juz jutro ide walczyc dalej :mrgreen: Jak tylko sie uda to dam znac :cool:

Jeszcze tak na marginesie, NIKO, co to masz za silniczek ze wyciaga ponad 70 konikow z 1400cm :?: Czyzby 16 zaworowy :?:

: 09 maja 2006, 08:18
autor: ARIEL
taki jak tyPatryk, a ile mają? ty masz opis 52 ale kw przy przeliczeniu na km jest to ok 70 czyli kilo waty i konie mechaniczne jeszcze jest podawane w ps.

: 09 maja 2006, 16:37
autor: Iziek
ale ps to taki sam przelicznik jak konie mechaniczne...

: 09 maja 2006, 17:15
autor: Patryk
Hi hi wpadka, zasugerowalem sie tymi 52 ktore wpisalem na forum ale zapomnialem ze to wlasnie w kW podawalem a nie w konikach, spoko wiec mamy takie same silniczki :cool: Zaraz ide sie zabrac za ten wal, mam nadzieje ze wyjdzie :roll:

: 09 maja 2006, 20:49
autor: ARIEL
Patryk, ijak jestem ciekaw twojego postępu :?: :lol:
Czyzby 16 zaworowy - 16 stek 1.4 niebyło bynajmniej nie
słyszałem

: 10 maja 2006, 10:32
autor: Patryk
hihi jak popatrzysz na zdjecie mojej glowicy to zobaczysz ze to jest 8 zaworowa glowica :cool:

: 10 maja 2006, 17:16
autor: ARIEL
8 smio zaworowa tak jak moja hihi :mrgreen:

: 10 maja 2006, 23:19
autor: Patryk
Jest, dalem rade, dzieki Ci NIKO, tak jak pisales wyszedl walek bez zadnego problemu a tam byla tylko zaslepka :mrgreen: i tak jak pisalem poprzednio masz duuuuze pomogl :mrgreen: dzieki bardzo za pomoc :mrgreen:

: 07 cze 2006, 13:04
autor: Patryk
No i silniczek sprawuje sie bardzo dobrze, jedyne czego sie obawiam to fakt ze nie mialem sprezyny do rolki naciagacza paska rozrzadu i naciagnolem go "na oko", bede to musial najprawdopodobniej poprawic. Poza tym jeszcze go docieram bo jak wiadomo cza po takim remonciku silniczek dotrzec. Odzyskal moc i elegancko trzyma obroty. Nie pali na dotyk tylko po 2 sekundach krecenia ale to jest spowodowane slabym akumulatorem. Co do kosztow to wyglada nastepujaco:

uszczelki: 70
rolka + pasek: 150
sruby glowicy: 45
pasek alternator: 14
szklanki: 182
uszczelniacze: 55
olej + plyn: 103,50
filtr oleju + powietrza: 35

sumujac wyszlo: 654,50 :shock:

Tak wiec koszt dosc pokazny mimo ze czesci mialem zalatwione po cenach prawie hurtowych, ale i tak nie zaluje nic, bylo warto :cool:

: 08 cze 2006, 10:29
autor: WieSiu
masz swiety spokoj na lata i poczucie bezawaryjnosci,a to wazne przy samochodzie :)

: 08 cze 2006, 15:15
autor: ARIEL
Patryk, to czas pomysleć o spocie jak fura gotowa :mrgreen:

: 08 cze 2006, 21:58
autor: Patryk
No ba nie inaczej, teraz tylko czekam na koniec sesji i wyplate bo sie tym remoncikiem troszke splukalem a autko na powietrze nie jezdzi niestety, tym bardziej przy obecnych cenach benzyny :???: