skrzynka bezpiecznikow

Moderator: Moderatorzy

kkzibi

Post autor: kkzibi »

Jezszce raz witam
cidzej pisze:jeżeli jesteś pewien, że nie ma napięcia wysterowania przekaźnika (a nie zasilania pompy) to nie jest to wina skrzynki bezpiecznikowej. Napięcie sterowania wogólnie nie jest podawane przez skrzynkę. Idzie bezpośrednio komp -> wyłącznik bezwładnościowy -> przekaźnik pompy
NIe wiem czy dobrze rozumię : zalilanie do wzbudzenia przekaźnika ( nie ma czasami prądu wzbudzenia ) idzie z komputera przez wyłącznik bezwładnościowy ?
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11776
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

dokłądnie tak. można to sobie sprawdzić na schemacie. sygnał sterujący z kompa jest wystawiany na 22 pin, idzie przez wyłącznik bezwładnościowy i trafia do przekaźnika pompy paliwa R9. na wyjściu NO przekaźnika pojawia się +12V, które uruchamia pompę paliwa.
kkzibi

Post autor: kkzibi »

dokłądnie tak. można to sobie sprawdzić na schemacie. sygnał sterujący z kompa jest wystawiany na 22 pin, idzie przez wyłącznik bezwładnościowy i trafia do przekaźnika pompy paliwa R9. na wyjściu NO przekaźnika pojawia się +12V, które uruchamia pompę paliwa.
_________________
Serdeczne dzięki
ODPOWIEDZ