nie odpala gdy jest rozgrzany, czasem gasnie podczas jazdy..
Moderator: Moderatorzy
MAP sensor
mam pytanie czy po wymianie MAP sensora należy przeprowadzić reset komputera
- cidzej
- Posty: 11776
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
teoretycznie zawsze trzeba po wymienia kazdego czujnika - wogole powinno sie czujniki podpinac po odpieciu klem od akumulatora
w praktyce np silniki 1,1 1,3 1,4 na monowtrysku prawie nie jezdza z uszkodzonym MAPem wiec podpiecie nowego od razu poskutkuje poprawą pracy silnika i nie będize konieczny reset. Niemniej jednak wypadałoby kleme - od aku odpiąć na czas przepinania MAPów
i jeszcze taka mala ciekawostka od goscia, ktory zajmuje sie komputerami w Fordzie - EDIS IV w przypadku współpracy z silnikami CVH CFi (1,1 1,3 1,4) wogole nie przechodzi w tryb awaryjny - silnik po prostu nie prawidlowo pracuje - pali od groma, nie zapala, gaśnie, szarpie itd ale nie uruchamia trybu awaryjnego. Tryb awaryjny dostępny jest dopiero w silnikach z MAFem
w praktyce np silniki 1,1 1,3 1,4 na monowtrysku prawie nie jezdza z uszkodzonym MAPem wiec podpiecie nowego od razu poskutkuje poprawą pracy silnika i nie będize konieczny reset. Niemniej jednak wypadałoby kleme - od aku odpiąć na czas przepinania MAPów
i jeszcze taka mala ciekawostka od goscia, ktory zajmuje sie komputerami w Fordzie - EDIS IV w przypadku współpracy z silnikami CVH CFi (1,1 1,3 1,4) wogole nie przechodzi w tryb awaryjny - silnik po prostu nie prawidlowo pracuje - pali od groma, nie zapala, gaśnie, szarpie itd ale nie uruchamia trybu awaryjnego. Tryb awaryjny dostępny jest dopiero w silnikach z MAFem