Strona 2 z 2

: 04 mar 2010, 12:17
autor: robertford
No tak ale to jakoś słychać podczas jazdy że do wymiany?

: 04 mar 2010, 12:20
autor: kupiec
u mnie słychać stukanie na nierównościach, nie takie tragiczne ale jak jade po starym asfalcie to słuchać delikatne stuki

: 04 mar 2010, 13:35
autor: WieSiu
jak komus to nie przeszkadza,to niech sobie jezdzi ze stukajacym bo w sumie poza komfortem nie wplywa na bezpieczenstwo :D A jak komus szkoda parudziesieciu zlotych na ta czesc (na dwie strony),to zawsze moze jakas gume wcisnac pod ta gume co ma i przestanie stukac :D

: 04 mar 2010, 15:12
autor: robertford
Nie no żadnej prowizorki. Wymieniam na nowe.

: 04 mar 2010, 17:44
autor: Jamszoł
robertford, Podnosisz kolo , zwalasz kapeć , odkręcasz łącznik , odkręcasz obejmę z przodu - popuszczasz śrubę z tyłu aż do dotkniecia łba śruby o wzdłuznicę , odginasz blachę i wymieniasz gumę .
Prostszego sposobu nie ma .

: 04 mar 2010, 18:33
autor: robertford
to przy okazji od razu wymienię łączniki stabilizatora.

: 04 mar 2010, 18:43
autor: Jamszoł
Wymień .
objawy zjechanych gum i łączników ? - puka przy małych prędkościach na dziurach - przy prędkościach ponad 50 przestaje pukać - po wektor siły przesuwa sie do tyłu .

: 04 mar 2010, 21:51
autor: cidzej
dodajmy jeszcze, ze do wcisniecia gum w obejmy przydaje sie woda z mydelkiem albo np ludwik (plyn do mycia naczyn) :D znacznie ulatwia ich wcisniecie na miejsce ...

gumy latwo zdiagnozowac, z reguly wystarczy, ze ktos buja buda auta a ty patrzysz na nie i po z reguly:

1. drazek powinien sztywno siedziec w gumie i nie miec luzu
2. drazek nie ma prawa pukac o obejmy metalowe (jak puka tzn, ze guma zrobila sie juz zbyt miekka

: 05 mar 2010, 15:58
autor: orion
jak komus to nie przeszkadza,to niech sobie jezdzi ze stukajacym bo w sumie poza komfortem nie wplywa na bezpieczenstwo :D A jak komus szkoda parudziesieciu zlotych na ta czesc (na dwie strony),to zawsze moze jakas gume wcisnac pod ta gume co ma i przestanie stukac :D
Jak ktoś dba o auto to powinien wymienić :razz: