Strona 2 z 3

: 15 wrz 2007, 21:13
autor: robertford
A jaki problem dogiąć elektrody do rządanego odstępu?

: 15 wrz 2007, 21:26
autor: Yagr
Robert,żaden problem ale świece to nie tylko odstęp. Ważne są też inne parametry takie jak ciepłota, napięcie iskry i inne (bliżej mi nie znane) gdy wsadzisz świecę z mniejszą ciepłotą to auto będzie chodzić ale świeca szybciej padnie itp. dawniej wsadzało się co popadło byle gwint pasował ale teraz masz wszystko dostępne więc chyba nie warto kombinować... ale możesz przecież spróbować.

: 15 wrz 2007, 21:31
autor: robertford
Yagr wiem ale tak bardzo chcę platyny. Kiedyś w swoim miałem i naprawdę rewelacyjnie silnik pracował. Teraz też bym tak chciał. :mrgreen:

: 15 wrz 2007, 21:57
autor: MARKKO
robertford pisze:Kiedyś w swoim miałem i naprawdę rewelacyjnie silnik pracował. Teraz też bym tak chciał.
to napewno mają w ASO

: 16 wrz 2007, 00:24
autor: Jamszoł
Odstęp napewno inny.
Przy obu silnikach 1,3 wynosi 1mm a w 1,6 zetec wynosi 1,3 mm
Co do oznaczeń świec wg. tabeli z Info - Tech :
Silnik 1,3 - 1298 ccm - świeca Motorcraft AGRF 22 PP
Silnik 1,3 - 1297 ccm - świeca Motorcraft AGRF 22 C 1 oraz Bosch HR7DCX
Silniki 1,6 - świece Motorcraft AYRF 22 PP

: 16 wrz 2007, 10:15
autor: robertford
A które są z platyną?

: 16 wrz 2007, 13:10
autor: Yagr
te z PP na końcu (choć to chyba oznaczenie podwójnej platyny )

: 18 wrz 2007, 11:16
autor: orion
robertford ja osobiście miałem u siebie NGK Platynowe mówię Ci normalnie inne auto różnica naprawdę zauważalna może nie są tanie ale jeżeli nie masz LPG to polecam bo obaj mamy 1,3 więc u Ciebie też powinny się dobrze sprawować co innego na gazie do gazu to one nie za bardzo się nadają

: 18 wrz 2007, 12:40
autor: lordpablo
ja jeżdze na gazie i na NGK zrobiłem ok 30 tyś kilometrów i dalej jadą

: 18 wrz 2007, 13:20
autor: orion
widzisz Paweł a u mnie na gazie Platynowe NGK po 10 tys padły zaczęły się strzały i musiałem wymienić ale na benzynie to były rewelacyjne

: 18 wrz 2007, 14:09
autor: lordpablo
a umnie na odwrót motorcrafty padły zarza po założeniu gazu a NGK nadal śmigają

: 18 wrz 2007, 14:16
autor: orion
no widzisz, ale my mamy różne silniki więc nie ma dobrego porównania

mój znajomy co ma zakład zajmujący się montażem LPG poleca do gazu NGK ale zwykłe, skoro Tobie dobrze śmigają Platynowe to nie ma co zmieniać u mnie za to dobrze sprawują się zwykłe NGK z przewodami Champion

: 18 wrz 2007, 14:22
autor: lordpablo
ja mam przewody Boscha

: 18 wrz 2007, 14:41
autor: cidzej
a ja mam świece Boscha iridium Super Plus FR 7 DCX+ oraz przewody polskiej firmy Leader - zrobilem na tym juz ponad 10 000 km i narazie bezproblemowo

: 18 wrz 2007, 19:06
autor: Tfaruk
ja świece Boscha, a przewody to nawet nie wiem :P