Strona 2 z 3

: 16 sty 2015, 21:46
autor: harnasiowy
bodzio82 pisze: ?sa dwa impulsy i zasilanie cewki
Dasz sobie rękę uciąć?
bodzio82 pisze:escort ma bardzo dobre mozliwosci diagnostyczne
W porównaniu do czego?
Każde auto bez CAN ma słabą diagnostyke, jest bardzo ogólnikowa.

[ Dodano: Pią 16 Sty, 2015 ]
Zakładam, że wywali błąd układu zapłonowego i tyle. Bez konkretów.

: 16 sty 2015, 21:57
autor: bodzio82
harnasiowy pisze:Dasz sobie rękę uciąć?
robie przy tym to wiem :mrgreen: ale reki sobie nie dam uciac bo zawsze mozna sie zdziwic :oops:
harnasiowy pisze:Każde auto bez CAN ma słabą diagnostyke, jest bardzo ogólnikowa.
no szczegolnie auta marki fiat tam jest super komunikacja np pacjent fiat ducato 2.0 benzyna wlasnie szyna CAN.

Objechalem wszystkie warsztaty i w zadnym nie dalo rady checka skasowac ,zrywalo polaczenie

: 16 sty 2015, 22:34
autor: cidzej
bodzio troche sie zagalopowales. 1.6 16v jest na eec iv i konia z rzedem temu co bez specjalnego kabla cos z niego odczyta (secior ma taki a fabryczny to chyba byl fds2000)
nie pamietam jak jest w 1.6 16v ale 1.4 ma wtyczke trzypinkwa do cewki - staly plus oraz dwie masy dolaczane z ecu
eec iv jest beznadziejny do diagnostyki, dopiero eec v ktory ty masz gada jak trzeba

: 16 sty 2015, 22:57
autor: mimik
auto naprawione to jednak sterownik byl ...... dziekuje za pomoc

: 17 sty 2015, 00:51
autor: S3ci0r
ja tam wole eec IV :)

: 17 sty 2015, 14:01
autor: harnasiowy
bodzio82, Oglądałeś "chłopaki nie płaczą"?
Pazura mówił: "..i bym teraz kur..a nie miał ręki"

: 17 sty 2015, 14:44
autor: S3ci0r

: 17 sty 2015, 14:47
autor: bodzio82
harnasiowy, mówimy tu o 1.6 16v nie o 1.4 a wiec chyba reke bym mniał :mrgreen:

cidzej, pierwsze slysze ze escort ma stały plus nie postacyjce i dwie masy na cewke :roll: musisz mi to udowodnic schematem :mrgreen:




ja dodalem

[ Dodano: Sob 17 Sty, 2015 ]
szybkosc obrotowa rozrusznika znaczy obroty czyli impulsy z ecu tak?

: 17 sty 2015, 15:18
autor: cidzej
http://www.megamanual.com/ms2/EDIS.htm na dole strony masz schemat polaczen dla edis4 montowanego w escortach

Zreszta nawet na tym teoim schemacie ceka jest podlaczona do 15 stacyjki pozycja 2 :) a masy ida z ecu

: 17 sty 2015, 15:31
autor: Yagr
bodzio82,

Obrazek

: 17 sty 2015, 15:44
autor: bodzio82
cidzej, caly czas mowie ze prad jest po stacyjce nie stały , jak nie wiezysz to wez kontrolke i sprawdz ze nie ma stale pradu na cewce tylko po przekreceniu kluczyka pokazuje sie prad ,skrajne przewody to impulsy z ecu a nie masa podczas pracy silnika mozna tez kontrolką to sprawdzić


gdzie na moim schemacie widzisz ze przewody od cewki ida na mase?

moze ja nie umiem czytac tych schematów to wyjasnij

: 17 sty 2015, 16:19
autor: cidzej
To sie dogadalismy. Staly plus po stacyjce a zwarcie do minusa jest poprzez ecu :) byc moze mamy na mysli to samo tylko przez dobor slow powstalo nieporozumienie

: 17 sty 2015, 16:24
autor: Yagr
Skoro sie dogadaliście to wyjasnijcie mi jedną sprawę - na schemacie dla zeteców, który zamieściłem sterowanie masą cewki jest podawane z EDISa, natomiest na schemacie z Tolerance Data, który zapodał bodzio82 sterowanie masą cewki idzie bezpośrednio z ECU. Jak to jest? Ja jestem pewien że w łoryjonie było tak jak w moim schemacie.

: 17 sty 2015, 16:36
autor: WieSiu
Niektóre mk7 już nie mają edisa, mają go wbudowanego w kompa,może dlatego taka różnica?

: 17 sty 2015, 16:37
autor: cidzej
Dowod nie wprost wyglada w nastepujacy sposob

W 1.4 cfi byl edis a w 1.4efi juz nie ma edisa i sterowanie cewka jest z ecu.

Dlaczego ? Bo tak :)

Moze nowsze ecc pomiescily edisa w srodku i bylo to tansze w produkcji ?