Strona 2 z 2

: 30 gru 2014, 20:52
autor: Jamszoł
chyba tylko inny kolektor a co za tym idzie inaczej szedł dolot - inna średnica przepływki i dolotu

: 30 gru 2014, 21:13
autor: Jarek_Jarecki
pytanie tylko po co :)

: 30 gru 2014, 22:28
autor: bodzio82
pozatym plastik sie nie nagrzewa tak jak aluminium a wiec silnik dostaje chlodniejsze powietrze :razz: znajomy bedzie przerabial w swoim xr3i na plastikowy taki jak na zdjeciu wyzej bo chce kompresor wstawic i zrobic dolot profi a ten alu sie nie daje ladnie wyprowadzic, ciekawe co z tego wyjdzie i ile :razz: mowie tu o kompresorze :mrgreen:

: 30 gru 2014, 22:48
autor: Jamszoł
za to alu są lepszejsze do zagazowania i wytrzymalsze mechanicznie

: 01 sty 2015, 11:16
autor: Jarek_Jarecki
znalazłem potencjalnego winowajcę - zaznaczone strzałką na zdjęciu.
Jest bez wężyka i dmucha, jak zatykam palcem, auto gaśnie.... patrząc na ten kruciec - widać, że od dawna nie używany, bo jest zabrudzony ...inaczej, było by widać, że spadł z niego jakiś wężyk....
Dokąd z tego miejsca idzie rurka? Jakieś pomysły?

: 01 sty 2015, 21:46
autor: bodzio82
Jarek_Jarecki, jutro zobacze i napisze jak jest u mnie

: 01 sty 2015, 22:47
autor: Jarek_Jarecki
bodzio82 pisze:Jarek_Jarecki, jutro zobacze i napisze jak jest u mnie
Zajefajnie! Dzięki wielkie :)
Może w końcu uda się to cherlanie i Parchanie wyeliminować :)

: 03 sty 2015, 11:20
autor: bodzio82
z tego mkiejsca co zaznaczyles rurka wychodzi w lewą strone jak stoisz przed machą i idzie do pochlaniacza oparów paliwa taka puszka na dole w okolicach zbiornika plynu chlodzacego i lewej lampy jak przed maska stoisz :)

narazie tyle bo nie dam rady na tym wietrze porozkrecac zeby foty porobic ale w puzniejszym czasie jak najbardziej narazie nie mam dostepu do garazu :sad: